پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466658 تاریخ : 1398/04/01-15:57:36
,17,
فراخوان انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه سال 1398

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران صادر کرد

فراخوان انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه سال 1398

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران طی فراخوانی از آغاز فرآیند انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه سال 1398 خبر داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در این فراخوان که نسخه‌ای از آن برای اتاق بازرگانی تهران ارسال شده است، خواهان اطلاع‌رسانی و مشارکت فعالان اقتصادی در شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن برای معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه در روز صنعت و معدن شده است.

در این فراخوان آمده است:

به اطلاع کلیه بنگاه‌های صنعتی و معدنی استان تهران می‌رساند، در راستای ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صنعت و معدن در نظر است، نسبت به شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه معدن برگزیده سال 1398 استان تهران در روز صنعت و معدن اقدام گردد.

متقاضیان حضور در این رقابت می‌توانند ضمن تکمیل فرم‌های مربوطه به همراه مستندات قید شده ذیل و ارسال به دبیرخانه مراسم در سازمان صنعت، معدن  و تجارت اقدام نمایند. لازم به ذکر است که آخرین مهلت پذیره‌نویسی تا پایان روز 10 تیرماه سال جاری است. شماره تلفن 83211356 برای کسب اطلاعات بیشتر، آماده پاسخگویی است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران