پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433782 تاریخ : 1397/09/27-16:36:53
,15,
فال نیک یلدا

فال نیک یلدا

روزهای آخر پاییز در طول تاریخ سرزمین ما، همیشه پر از شور و حال یلداست. یلدا برای ما ایرانیان نماد زندگی و به سر رسیدن سایه سیاه سختی‌ها و مشکلات است؛ وقتی که به حافظ تفال می‌زنیم و در جست‌وجوی فردایی پر از امید هستیم، درست در لحظه روبه‌رو شدن با فال امسال‌مان، خوب است به فکر شادی دیگران باشیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی جیرینگ، جیرینگ امسال به بهانه یلدا، حامی موسسه خیریه فردای سبز شریف است و همراهان خود را به مشارکت در یک کار نیک دعوت می‌کند. خیریه فردای سبز شریف از سال 1376 آغاز به کار کرده و مرکز فعالیت آن دانشگاه صنعتی شریف است. این خیریه را گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف در ابتدا با اهداف فرهنگی و سپس کمک به محرومان و نیازمندان راه‌اندازی کرده‌اند.

برای مشارکت در کار نیک یلدای 97 کافی‌ست کد 22*6*7* را شماره‌گیری کنید تا به مبلغ دلخواه در تامین هزینه‌های درمان کودکان بیمار نیازمند سهیم شوید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 405
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران