پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511439 تاریخ : 1399/02/03-15:25:17
,2,22,
عملکرد تسهیلاتی مدیریت خراسان شمالی در سال98

عملکرد تسهیلاتی مدیریت خراسان شمالی در سال98

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: شعب بانک مسکن استان در سال 1398 در بخش های مختلف مشارکت مدنی، فروش اقساطی خرید مسکن، قرض الحسنه، جعاله، مرابحه و ... با پرداخت 9 هزار و 650 فقره تسهیلات به ارزشی بالغ بر 4200 میلیارد ریال عملکرد مطلوبی را از خود ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مرتضی ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: بانک مسکن خراسان شمالی با پرداخت تعداد یک هزار و 800 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش یک هزار و 80 میلیارد ریال سهم بسزایی در تولید و ساخت واحد های مسکونی مورد نیاز مردم داشته است. وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام " جهش تولید"، اولویت بانک در سال جدید را پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی در راستای تولید و تکمیل واحدهای مسکونی عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد عملکرد بانک در این خصوص به رونق تولید در بخش صنعت ساختمان، بعنوان محرک اقتصادی کشور منجر شود.

وی درادامه ضمن تاکید بر رسالت خانه دار کردن مردم از سوی بانک مسکن بعنوان یک بانک تخصصی – دولتی اظهار داشت: تسهیلات پرداختی در بخش خرید و جعاله مسکن نیز به ترتیب با یک هزار و 425 فقره تسهیلات و رقمی بالغ بر 910 میلیارد ریال و یک هزار و 619 فقره تسهیلات به ارزش 445 میلیارد ریال بیشترین حجم از تسهیلات پرداخت شده را به خود اختصاص داده است. وی همچنین با اشاره به پرداخت یک هزار و 108 فقره تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف به ارزش 350 میلیارد ریال طی سال 1398 بر تعهد بانک مسکن به پرداخت تسهیلات کم بهره تاکید کرد.

مدیر خراسان شمالی در بخش دوم صحبت هایش با اشاره به پرداخت تسهیلات تکلیفی و تبصره ای در بانک مسکن به ارائه آمارهایی در این خصوص پرداخت و گفت : بانک مسکن در بخش تسهیلات سیل زدگان با پرداخت 836 فقره تسهیلات کمک معیشت به ارزش 125 میلیارد ریال و یک هزار و 91 فقره تسهیلات سیل زده روستائی با رقمی بالغ بر 436 میلیارد ریال و 90 فقره تسهیلات سیل زده شهری به ارزش 45 میلیارد ریال عملکرد مطلوبی را از خود بر جا گذاشت.

وی تسهیلات پرداختی سال 98، در بخش نوسازی و بازسازی مناطق روستایی را نیز 487 فقره و 178 میلیارد ریال عنوان نمود. همچنین در بخش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز با اشاره به پرداخت 498 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش 157 میلیارد ریال ، بر لزوم تسریع در روند پرداخت این گونه تسهیلات که گره گشای مشکلات مردم هستند، تاکید کرد.

مرتضی ناصری در ادامه به ارائه عملکرد مدیریت بانک مسکن خراسان شمالی در بخش تسهیلات حساب صندوق پس انداز مسکن یکم پرداخت و گفت: از ابتدای طرح صندوق پس انداز مسکن یکم تا پایان سال 1398 این مدیریت؛ دو هزار و 207 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 600 میلیارد ریال پرداخت تسهیلات داشته است.

وی همچنین در خصوص تسهیلات پرداخت شده از محل خط اعتباری مسکن مهر در مناطق شهری، بافت فرسوده و روستائی از تعیین تکلیف حدود 88 درصد از تسهیلات پرداخت شده در این بخش خبر داد و گفت: کل تسهیلات پرداخت شده در این بخش برای ساخت 37هزار و 427 واحد بوده است که تاکنون 32هزار و 812 واحد آن فروش اقساطی شده است و برنامه ریزی ما در سال جدید،برای تعیین تکلیف چهار هزار و 615 واحد باقیمانده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران