پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466117 تاریخ : 1398/03/22-12:40:28
,1,
عضو هیأت مدیره بانک رفاه: حمایت بانک از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی

عضو هیأت مدیره بانک رفاه: حمایت بانک از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی

حسین رحمتی عضو هیأت مدیره بانک رفاه در مراسم رفاتک پیچ که در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری – اینوتکس 2019 - برگزار شد گفت: لزوم توجه به روندهای نوآورانه و خلاقانه یک الزام برای نظام بانکی است. بانک ها برای بقاء و دوام در صحنه رقابت لازم است به نحو شایسته ای روندهای نوآورانه و تکنولوژی های نوین را رصد و از آنها برای توسعه و بهبود خدمات خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رحمتی با بیان اینکه بازیگران نوظهور حوزه های مالی، شتاب دهنده ها و اخلالگران حوزه دیجیتال در حال سبقت گرفتن از شبکه بانکی هستند گفت: در این شرایط ساختار صنعتی جوابگوی نیاز های عدیده مشتریان نیست و باید مدل های کسب و کار نوین را اتخاذ کرد. بانک رفاه در این زمینه درصدد استقرار بانکداری جامع است که بتواند براساس آن خدمات، محصولات و راه حل برای مشتریان ارائه کند.
عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اشاره به اینکه این بانک به دقت رویدادها و تحولات حوزه های مختلف و به ویژه حوزه فناوری اطلاعات را رصد می کند گفت: بانک برای این منظور اقدام به استقرار مرکز نوآوری با ساختاری چابک و همسو با تحولات روز حوزه کسب و کار های نوین کرده است.
وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری های نوین تأکید کرد و گفت: بانک از طریق این مرکز از ظرفیت ویژه استارتاپ ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند. این بانک همچنین حمایت از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی را در دستور کار خود دارد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 378
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران