پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451738 تاریخ : 1397/12/27-10:42:37
,17,22,
طرح جامع مالیاتی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی کشور است

مدیرکل امور مالیاتی کرمان تأکید کرد:

طرح جامع مالیاتی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی کشور است

مدیرکل امور مالیاتی کرمان گفت: طرح جامع مالیاتی یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه اقتصادی کشور است، بنابراین برای استقرار کامل این طرح، همراهی و همسویی همه‌ی اصحاب رسانه ضروری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی کرمان در دیدار با مدیر خانه مطبوعات استان، اطلاع‌رسانی به موقع به مودیان مالیاتی در زمینه پیاده‌سازی کامل طرح جامع مالیاتی توسط مطبوعات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مطبوعات، نقش مهمی در امر اطلاع‌رسانی طرح جامع مالیاتی در استان به عهده دارند.

وی افزود: با اجرای طرح جامع مالیاتی و الکترونیکی شدن تمام خدمات مالیاتی، ضمن صرفه‌جویی در هزینه و وقت مودیان و همکاران، دیگر نیازی به حضور فیزیکی مودیان برای دسترسی به اطلاعات و انجام امورشان نخواهد بود و این امر در نهایت موجب رضایت‌مندی آنان خواهد شد.
مدیرکل امور مالیاتی کرمان، رشد اقتصادی و اجرای پروژه‌های عمرانی استان را مستلزم رشد وصول مالیات دانست و یادآور شد: ما سعی می‌کنیم ضمن برقراری عدالت مالیاتی و حمایت از تولید داخلی، منابع مالی لازم و پیش‌بینی‌شده جهت اداره امور جاری کشور و استان را فراهم نماییم.
سلمانی، معافیت‌ها و تقسیط بدهی مالیاتی واحدهای تولیدی را بخشی از تلاش‌های نظام مالیاتی برای همگامی و همراهی با تولید ملی و تقویت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تعامل سازنده با مودیان، در نظر گرفتن مشکلات و موانع پیش رو با توجه به آنچه در قانون لحاظ شده است و تکریم ارباب‌رجوع می‌تواند در وصول مالیات به شکل عادلانه و تحقق درآمدهای مالیاتی استان موثر باشد.
وی تأکید نمود: اصحاب رسانه باید در زمینه انجام به موقع تکالیف قانونی خود برای بهره‌مندی از تمامی خدمات و معافیت‌های ارائه شده در قانون و جلوگیری از تعلق جرائم، اقدام نمایند.
روح‌الله خدیشی، مدیر خانه مطبوعات استان کرمان نیز در این دیدار به اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: باید موارد مصرف و هزینه‌کرد مالیات برای مردم و جامعه روشن و ملموس باشد و فرهنگ‌سازی مالیاتی به گونه‌ای باشد که مردم گرایش مثبتی به پرداخت مالیات داشته باشند.
وی تصریح کرد: برای فرهنگ‌سازی مالیاتی باید کارهای فرهنگی ویژه‌ای نظیر نشست‌های تخصصی برای مودیان مالیاتی گروه‌های مختلف انجام داد و به آن استمرار بخشید .
خدیشی با تقدیر و تشکر از مدیرکل امور مالیاتی استان برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اصحاب رسانه، تأکید کرد: تعامل سازنده بین نظام مالیاتی و اصحاب رسانه و آگاهی این قشر از مباحث مالیاتی می‌تواند نقش موثری در فرهنگ‌سازی مالیاتی داشته باشد.
مدیر خانه مطبوعات استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: باید به شهروندان و فعالان اقتصادی که مالیات پرداخت می‌کنند، اعلام شود که محل هزینه کرد آن کجاست و کدام پروژه‌ها از محل مالیات بر ارزش‌افزوده اجرا شده است و در صورت تحقق این مهم، فعالان اقتصادی نسبت به پرداخت مالیات، رضایت بیشتری خواهند داشت، زیرا به عین اثرات پرداخت مالیات را مشاهده می‌کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران