پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252308 تاریخ : 1395/10/02-09:22:10
,10028,10030,
طرح اشتغال خانگی و اشکال مختلف استخدام زنان تهیه می‌شود

طرح اشتغال خانگی و اشکال مختلف استخدام زنان تهیه می‌شود

جانشین رئیس بسیج جامعه زنان از تهیه طرح اشتغال خانگی زنان برای ارائه به فراکسیون زنان مجلس خبر داد و گفت: همچنین در مورد اشکال مختلف استخدام زنان مانند پاره وقت، نیمه وقت و دورکاری نیز طرح‌هایی تهیه و به فراکسیون زنان ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مینا بیابانی گفت: جلسه‌ای با اعضای شورای مرکزی  بسیج جامعه زنان و جلسه‌ای با رئیس فراکسیون زنان مجلس برگزار شد و درباره مباحث حوزه زنان تبادل نظرهایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه بسیج آمادگی خود را اعلام کرد تا با آنها همکاری‌های لازم را داشته باشیم و قرار شد که طرح‌هایی را در زمینه اشتغال خانگی زنان به فراکسیون بدهیم که بررسی و سپس در مجلس طرح شود.

جانشین رئیس بسیج جامعه زنان افزود: همچنین در مورد اشکال مختلف استخدام زنان مانند پاره وقت، نیمه وقت و دورکاری نیز طرح‌هایی توسط بسیج جامعه زنان تهیه و به فراکسیون زنان مجلس ارائه شود تا بررسی‌های لازم در مورد آنها صورت پذیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 400
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران