پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308590 تاریخ : 1396/08/21-13:56:11
,20,
ضرورت جانشین پروری برای اصلاح نظام اداری

ضرورت جانشین پروری برای اصلاح نظام اداری

وزیر صنعت معدن و تجارت با تأکید بر جانشین پروری در جهت اصلاح نظام اداری، بهره گیری از ظرفیت بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی را در جهت حقوق شهروندی دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمد شریعتمداری در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با تاکید بر توجه به حقوق شهروندی، افزود: یکی از مصادیق دستیابی به این مهم بهره گیری از ظرفیت بانوان، جوانان و اقلیت‌های مذهبی و قومی در مناصب مدیریتی است.

وی با اشاره به استقرار طرح ارزیابی کارکنان، تصریح کرد: جانشین پروری یکی از اهداف اصلی اصلاح نظام اداری است که تدوین برنامه برای دستیابی به این مهم، مورد نیاز است.
شریعتمداری با تأکید بر اصلاح فرآیندها، ادامه داد: ارتقای سلامت اداری در گرو احصا و اصلاح فرآیندها، شناسایی گلوگاه ها و استقرار دولت الکترونیک است و انسجام در حوزه فناوری اطلاعات یک ضرورت است.
همچنین رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسه گزارشی از روند فعالیت‌های این وزارتخانه در محورهای هشتگانه اصلاح نظام اداری ارایه داد.
اصغر مصاحب با اشاره به ارزیابی وزارت و شش دستگاه وابسته و نیز سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استان‌ها، چالش های درون و برون سازمانی را مطرح و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت کنونی مطرح کرد.
توجه به نیازسنجی صحیح در آموزش، ارتقای توانمندی کارکنان، اصلاح روش‌ها و فرآیندهای انجام کار، توسعه خدمات الکترونیک دولت، توسعه زیر ساخت‌های شبکه، یکپارچگی در تدوین دستورالعمل‌ها، انسجام در فعالیت‌های فناوری اطلاعات، مشارکت همه واحدهای سازمانی با مرکز نوسازی در دستیابی به موارد فوق از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.
همچنین در پایان جلسه اصلاح ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان تکلیف مهم مرکز نوسازی و تحول اداری این وزارتخانه مشخص و مقرر شد ضمن بازنگری در ساختار سازمانی نسبت به اصلاح و متناسب سازی ساختار با ماموریت‌های وزارت اقدام شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران