پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 515043 تاریخ : 1399/04/07-16:57:47
,8,
صدور یک میلیون و پانصد هزار کد معاملاتی در سه ماهه نخست امسال

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد

صدور یک میلیون و پانصد هزار کد معاملاتی در سه ماهه نخست امسال

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که بازار سرمایه از یکی دو سال پیش رشد خوبی کرده است گفت: در سال گذشته در این بازار تعداد 820 هزار کد معاملاتی صادر شده است که این عدد در سه ماهه نخست امسال به یک میلیون و پانصد هزار عدد رسیده است.

به گزارش بانک و صنعت، حسن قالیباف اصل در آیین امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشکر از همکاری سازمان ثبت اسناد، گفت: در سازمان بورس 160 فرایند داریم که در حوزه ثبت شرکت ها و پذیرش شرکت ها وابسته به خدماتی است که در سازمان ثبت ارائه می شود.

وی افزود: این تفاهم نامه کار جدیدی نیست اما کمک می کند این فرایندها با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود و در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی است.

قالیباف اصل با بیان این که بازار سرمایه از یکی دو سال پیش رشد خوبی کرده است گفت: در سال گذشته در این بازار تعداد 820 هزار کد معاملاتی صادر شده است که این عدد در سه ماهه نخست امسال به یک میلیون و پانصد هزار عدد رسیده است.

وی با اشاره به بحث آزادسازی سهام عدالت گفت: به دلیل آزاد سازی این سهام، 49 میلیون و 150 هزار نفر به دارندگان کد سهام داری اضافه می شوند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان گفت: با برقراری ارتباط آنلاین میان سازمان بورس و سازمان ثبت اسناد، صحت سنجی اسناد با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود و این کار باعث بزرگتر شدن بازار سرمایه می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران