پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466790 تاریخ : 1398/04/03-12:06:35
,11,
صبح امروز اولین قطار بین‌المللی رجا، از تهران به وان ترکیه حرکت کرد

صبح امروز اولین قطار بین‌المللی رجا، از تهران به وان ترکیه حرکت کرد

قطار تهران-تبریز-وان(ترکیه) از سوی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ساعت 9:30 صبح روز سوم تیرماه حرکت خود را آغاز کرد و ساعت 8:00 صبح فردا وارد ایستگاه مقصد در خاک ترکیه شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد رجبی در مراسم راه‌اندازی قطار بین‌الملل تهران-وان از سوی این شرکت گفت: در حال حاضر قطار تهران- تبریز – وان ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه از تهران حرکت کرده و شامگاه همان روز به شهر تبریز می‌رسد.

وی افزود: قطار یاد شده از ایستگاه تبریز نیز مسافرگیری و ساعت 22:30 به سمت ایستگاه مرزی رازی حرکت می‌کند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: مسافران در ایستگاه رازی از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران) را انجام می‌دهند، سپس قطار به سمت ایستگاه مرزی کاپیکوی در راه‌آهن ترکیه حرکت کرده و در این ایستگاه نیز مسافران از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (ورود به کشور ترکیه) را انجام خواهند داد و بر اساس توقفات مرزی و تشریفات اعلام شده در هر ایستگاه، حدود دو ساعت این مراحل طول می‌کشد.

رجبی گفت: قطار پس از حرکت از ایستگاه کاپیکوی حدوداً ساعت 8:00 صبح روز سه‌شنبه به وقت ترکیه وارد ایستگاه مقصد یعنی وان می‌شود که در مجموع مدت زمان انجام این سفر در مسیر رفت یا برگشت حدودا 24 ساعت است.

وی در زمینه روش‌های خرید بلیت افزود: امکان خرید بلیت این قطار از کلیه کانال های فروش بلیت قطار از جمله دفاتر فروش سامانه 1539 و سایت رجا امکانپذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، مدیرعامل رجا در خصوص قیمت بلیت قطار تهران-وان گفت: قیمت بلیت قطار تهران- وان در حال حاضر با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن که در جدول کرایه‌های مشترک راه آهن‌های خاورمیانه، در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) به میزان 225 هزار تومان بزرگسال و 130 هزار تومان خردسال، که البته تخفیفات ارائه شده به صورت موقت است.

وی تأکید کرد: هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص سفر با قطار بین‌المللی تهران-وان علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir  می‌توانند با تلفن 1539 (سامانه ارتباط با مشتریان شرکت رجا) از سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران