پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494296 تاریخ : 1398/09/06-17:00:48
,8,
شیب ملایم شاخص در ماه های پایانی سال

مدیرعامل شرکت توسعه گوهران امید ترسیم کرد:

شیب ملایم شاخص در ماه های پایانی سال

به نظر می رسد تا پایان سال، روند صعودی با شیب ملایم در انتظار سرمایه گذاران باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیاوش وکیلی، مدیرعامل شرکت توسعه گوهران امید ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به روند شاخص بورس تهران در ماه های پایانی سال 98 بیان داشت: درحال حاضر ریسک های سیاسی و فضای نوسانی بازار برطرف شده و سهامداران تا پایان سال شاهد رشد معقول بازار خواهند بود.

وی ادامه داد: حرکت بازار که ناشی از حرکت های تند برخی از سهامداران و فضای مبهم سرمایه گذاری بود برطرف شده و گزارش های 9 ماهه نیز  از وضعیت خوب بازار سرمایه تا پایان سال حکایت دارد.

وکیلی در ادامه بیان داشت: تنها مسیر بدون خطر برای نقدینگی سرمایه گذاران در شرایط فعلی، بازار سرمایه است و دیگر بازارها به دلیل فضای غیر شفاف برای سرمایه گذاری مناسب نیستند، به همین دلیل، به نظر می رسد بازار سرمایه تا روزهای پایانی سال شاهد رشد معقول و منطقی باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه گوهران امید با اشاره به پارامترهای مهم و بنیادین شرکت ها، توجه به این نکات را برای یک سرمایه گذاری مطمئن، لازم دانست و به سرمایه گذاران توصیه کرد حتما قبل از ورود به بازار و بررسی سهام مورد نظر، تحلیل های بنیادین سهم مورد نظر را بررسی کرده و پس از آن معامله کنند. برای افزایش نقدینگی و روان شدن معاملات در بازار باید به سهام بنیادین بازار توجه شود.

وکیلی با اشاره به اینکه ما هنوز سهام بنیادین بسیار ارزشمندی در بازار داریم که به ارزش ذاتی خود نرسیده اند، تأکید کرد: با اصلاح فاصله قیمتی سهام بزرگ از سهام کوچک، شاهد رشد قیمت سهام بزرگ و بنیادین بازار خواهیم بود.

وی در خصوص تأثیر افزایش قیمت حامل های انرژی بر سهام موجود در بازار سرمایه نیز گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی روی سهام شرکت های پتروپالایشی تأثیری نخواهد داشت به این دلیل که این شرکت ها قبل از این هم محصول خود را پنج درصد پایین تر از فوب خلیج فارس به فروش می رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران