پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517790 تاریخ : 1399/05/24-14:23:15
,11,
شهرداری همکاری کند پروژه مسکن 900 واحدی تهرانسر سرعت می گیرد

معاون راه و شهرسازی استان تهران:

شهرداری همکاری کند پروژه مسکن 900 واحدی تهرانسر سرعت می گیرد

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورت همکاری شهرداری تهران، عملیات ساختمانی پروژه 900 واحدی تهرانسر با سرعت بیشتری ساخته خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت، یاسر لک با اشاره به اینکه واحدهای مشارکتی تهرانسر که سال گذشته توسط رئیس جمهور کلنگ آن به زمین زده شد، به دلیل طولانی شدن مراحل اخذ جواز و پروانه ساختمانی متوقف مانده بود، اظهار داشت: از ابتدای امسال عملیات اجرایی آن توسط سه شرکت در چهار بلوک ساختمانی آغاز شده و هم اکنون به طور متوسط 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی فونداسیون این پروژه ها تقریباً رو به اتمام است و در دو بلوک نیز، طبقه اول ساختمان در طبقه منفی سه در حال ساخت است.

وی در خصوص همکاری سایر دستگاه ها با اجرای این طرح ملی نیز گفت: هنوز مجوزهای اولیه برای اجرای عملیات ساختمانی توسط شهرداری صادر نشده، اما خوشبختانه توافقات اولیه و موافقت ضمنی شهرداری و بررسی اولیه نقشه های ما در شهرداری انجام شده است.

لک افزود: پروانه ساختمانی هنوز صادر نشده است، اما امیدواریم به زودی و در روزهای آینده این کار انجام و فعالیت عمرانی پروژه چند برابر شود.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون نیز برای جبران توقف پروژه کار در سه شیفت انجام می شود و شیفت شب نیز برقرار شده است ضمن اینکه به رغم همه مسائل و افزایش قیمت های میلگرد و سیمان در هفته ها و ماه های اخیر، خوشبختانه پروژه ها آسیبی دیده اند و دپوی مناسبی از لحاظ این کالاها داریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران