پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452482 تاریخ : 1398/01/18-17:24:37
,8,
شفافیت و امنیت بورس کالا برای دلالان ناخوشایند است

نایب رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران:

شفافیت و امنیت بورس کالا برای دلالان ناخوشایند است

بورس کالا در نوع خود مکان بسیار امنی برای معاملات است و همین امنیت و شفافیت آن برای برخی از دلالان ناخوشایند است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن حسینقلی، نایب رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: متاسفانه در سال 1397 تولید ایران با مشکلات زیادی در بخش های مختلف مواجه شد که به عقیده ی من صرفا و حدودا 20 درصد از این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بود و نمی توان همه چیز را به گردن آن انداخت.

وی اضافه کرد: 80 درصد از مشکلات موجود در تولید کشور به موجب تصمیمات یک شبه، برق آسا و بدون کارشناسی است.

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران در این خصوص تصریح داشت: دولت در راستای حمایت از اقتصاد و تولید ملی تلاش هایی کرده است تا بتواند اوضاع را بهبود ببخشد، این روزها در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان از هیچ کاری برای زمین زدن ما فرو گذار نخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در خصوص صادرات که شامل حمل و نقل دریایی است بسیار زحمت کشیده ضمن آنکه به کنترل قیمت ها از طریق بورس کالا پرداخت تا بتوانند عرضه و تقاضا را تا حدودی کنترل کنند.

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ما باید حتما توسعه صادرات را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: توسعه صادرات مساوی است با رونق تولید و اشتغال کشور لذا تا به این موارد اساسی رسیدگی نشود مشکلات اقتصادی به قوت خود باقی خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه تفاوت نرخی که بر روی ارز نیما و آزاد وجود دارد باید از میان برود گفت: بورس کالا در نوع خود مکان بسیار امنی برای معاملات است و همین امنیت و شفافیت آن برای برخی از دلالان ناخوشایند است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران