پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494595 تاریخ : 1398/09/12-16:32:55
,1,
شعبه دیجیتال گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده

شعبه دیجیتال گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده

فرهاد اینالوئی: اولین شعبه دیجیتال در مگامال راه اندازی شد، کارمندی در آن شعبه وجود ندارد اما خدمات وجود دارد؛ لذا در این شعبات تنها خدمات بانکی ارائه نمی‌شود بلکه با استفاده از باشگاه مشتریان بانک، از خدمات بسیاری نظیر خرید بلیت سینما و... می‌توان بهره برد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین امروز (سه‌شنبه) در آیین امضا تفاهم‌نامه این بانک با اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار تهران گفت: از زمانی که بحث همکاری با اتحادیه بارفروشان مطرح شد، از همان ابتدا مشخص بود که نگاه بانک و مدیران اتحادیه از جنس مشتری نیست بلکه از جنس شریک استراتژیک است.

 

تفاوفت بانکداری الکترونیک با بانکداری دیجیتال

وی با تاکید براینکه بانکداری الکترونیک با دیجیتال متفاوت است، افزود: دیجیتال یعنی ارائه سرویس شخصی‌‌سازی شده متناسب با نیاز مشتری طراحی و ارائه می‌شود و ارائه سرویس به کسب‌وکارهایی نظیر اسنپ و دیجی‌کالا است، در حالی که الکترونیک به معنای سرعت زیاد است و محصولی آماده به مشتری ارائه می‌شود.

 

اینالوئی با بیان اینکه شعبه دیجیتال گذاری از سیستم فعلی به سیستم آینده خواهد بود، اظهار کرد: اولین شعبه دیجیتال را در مگامال اکباتان راه اندازی کردیم، کارمندی در آن شعبه وجود ندارد اما خدمات وجود دارد؛ لذا در این شعبات تنها خدمات بانکی ارائه نمی‌شود بلکه با استفاده از باشگاه مشتریان بانک، از خدمات بسیاری نظیر خرید بلیت سینما و... می‌توان بهره برد. نظام بانکی در دنیا به این سمت و سو حرکت می‌کند و بانک ایران زمین همیشه در این زمینه پیش قدم بوده است.

 

اینالوئی خبر داد: رونمایی از 70 تا سرویس بانک ایران زمین

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با بیان اینکه در خرداد ماه 70 تا سرویس را رونمایی خواهیم کرد که بدون نیاز مراجعه به شعبه نیازهای مشتری را برطرف می‌کند، تاکید کرد: شعبه باید محلی برای ارائه مشاوره مالی به مشتریان باشد، لذا تا رسیدن به این هدف مسیر طولانی در پیش داریم.

 

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران