پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508019 تاریخ : 1398/11/28-14:12:39
,17,4,
شرکت‌های غذایی بیشتری در چین تحویل بدون تماس روی آوردند

با تداوم بحران ویروس کرونا

شرکت‌های غذایی بیشتری در چین تحویل بدون تماس روی آوردند

با تداوم شیوع ویروس کرونا در چین و در خانه ماندن مردم این کشور برای پیشگیری به ابتلای آن، افراد بیشتری به خرید آنلاین و تحویل بدون تماس روی آورده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، با تداوم شیوع ویروس کرونا در چین و در خانه ماندن مردم این کشور برای پیشگیری به ابتلای آن، افراد بیشتری به خرید آنلاین و تحویل بدون تماس روی آورده‌اند. تعداد شرکت‌های غذایی‌ای که این خدمات را ارائه می‌دهند رو به افزایش است.

مک دونالدز، استارباکس و سایر شرکت‌های فست‌فود و غذایی در چین خدمات تحویل و برداشت بدون تماس خود را گسترش داده‌اند. به این ترتیب مشتریان به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و محلی را برای برداشتن این سفارش بدون اینکه با فرد تحویل‌دهنده آن تماس داشته باشند، مشخص می‌کنند.

مأموران تحویل بسته‌ها را در محل مورد نظر قرار داده و بسته‌ها را ضدعفونی می‌کنند و در بازگشت حتماً دست‌های خود را می‌شویند. مأموران تحویل کارت‌های شناسایی مخصوصی نشان می‌دهند تا مشتریان پیگیری کنند که دمای بدن آنها و افراد سازنده این غذاها و بسته‌ها بالا نرفته و تب نداشته‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران