پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496037 تاریخ : 1398/10/14-15:09:42
,1,
سی‌‏وپنجمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای خورآباد بخش کهک شهرستان قم ساخته می‌‌شود

سی‌‏وپنجمین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای خورآباد بخش کهک شهرستان قم ساخته می‌‌شود

کلنگ احداث سی‌وپنجمین مدرسه "بانک اقتصادنوین" در روستای خورآباد شهر کهک واقع در استان قم به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ آیین کلنگ‌‏زنی این مدرسه با حضور علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک و جمعی از مقامات و مسئولان کشوری و استانی، معلمان و دانش‌‌آموزان مدرسه و اهالی روستای خورآباد برگزار شد.
در این مراسم بلگوری با اشاره به خدمات بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای و اقتصادی خود در ارائه خدمات بانکی و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را نیز وظیفه خود می‌داند و در همین راستا تاکنون در احداث 35 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت داشته است. او در ادامه سخنانش توسعه اقتصادی کشور را در گرو پرورش نیروی انسانی توانمند دانست و افزود: یقینا مدیران و نقش‌آفرینان آینده کشور در بطن همین مدارس تربیت خواهند شد.
در ادامه این مراسم مهجور، رئیس آموزش و پرورش بخش کهک قم ضمن تشکر از اقدام انسان‌دوستانه بانک اقتصادنوین ابراز امیدواری کرد با احداث این مدرسه دانش‌آموزانی که به دلیل کمبود امکانات و بعد مسافت مجبور به ترک تحصیل می‌شدند بتوانند در شرایط مطلوب‌تری تحصیلات خود را ادامه دهند.
گفتنی است، مدرسه سه‌ کلاسه بانک اقتصادنوین روستای خورآباد با 1650 مترمربع محوطه و 350 مترمربع زیربنا ساخته و تجهیز خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران