پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450455 تاریخ : 1397/12/12-14:05:41
,11,
سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است

عبدالهاشم حسن نیا:

سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم محوطه سازی پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تنها در سال گذشته 400 هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای تزانزیتی تردد داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل جاده ای استان اردبیل، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تنها در سال گذشته 400 هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای تزانزیتی تردد داشتند.

عبدالهاشم حسن نیا گفت: مجموع حجم ترددها موجب شده ایران در حمل و نقل و ترانزیت برون مرزی تقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به امنیت داخل کشور افزود: در بخش حمل و نقل مسافر نیز رشد 10 درصدی در سال آینده پیش‌بینی شده و ایران به یکی از مقاصد سفر تبدیل شده است.

وی از جمله وظایف سازمان راهداری را توسعه شبکه راه‌های کشور عنوان کرد و گفت: علاوه بر این بهسازی پایانه‌های مرزی و پایانه‌های داخلی به صورت جدی  دنبال می‌شود و برنامه های متعددی برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در استان اردبیل نیز 70 میلیارد تومان اعتبار ملی و 50 میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال آینده پیش بینی شده است.

حسن نیا افزود: با توجه به واقع شدن اردبیل در مرز شمال غرب کشور و ظرفیت‌های گردشگری آن توسعه محورها و خدمت رسانی بهینه با اجرای روکش آسفالت، ایمن سازی و نصب علائم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از آغاز به کار طرح نوروزی راهداری از 25 اسفند خبر داد و گفت: این طرح با هدف خدمت رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تا 17 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران