پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466307 تاریخ : 1398/03/26-17:19:59
,15,
سمینار آشنایی با خدمات رادیو ترانک عمومی کشور

سمینار آشنایی با خدمات رادیو ترانک عمومی کشور

روز سه‌شنبه مورخ 1398/03/21 سمیناری باهدف آشنایی با خدمات اپراتور رادیوترانک عمومی کشور، وضعیت پوشش، فرآیندهای فروش و نقش آن در تأمین ارتباطات در مواقع بحرانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی های وب، مدعوین این سمینار شامل مدیران و کارشناسان دفتر نظارت بر طیف مناطق مختلف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بودند. در این نشست ابتدا دکتر سید نوید میرمطهری – معاون فنی و عضو هیئت‌مدیره های‌وب، به ارائه تکنولوژی‌های برتر مورداستفاده در دنیا و نگاشت آن به شبکه این اپراتور پرداختند. 

ازجمله موضوعات مطرح‌شده در این نشست ایجاد آشنایی با خدمات قابل‌ارائه بر بستر پروانه اپراتور رادیوترانک عمومی کشور و فناوری‌ها و تکنولوژی‌های مورداستفاده بود. همچنین شبکه مدیریت بحران اپراتور رادیوترانک عمومی کشور و فعالیت‌های انجام‌شده در شرایط بحرانی در حوادث ناگوار کشور طی چند سال اخیر (از حادثه پلاسکو تا زلزله کرمان، کرمانشاه، مشهد و سیل اخیر در نوروز 1398 در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان) به‌تفصیل بیان گردید. وضعیت پوشش شبکه اپراتور رادیوترانک عمومی کشور مطابق با آخرین نتایج درایوتست‌های انجام‌شده بر روی نقشه به تفکیک دو تکنولوژی TETRA و 4G نیز ارائه شد. 
در ادامه این نشست آقای مهندس محمدرضا حاجی‌زاده -مدیر فروش خدمات رادیو ترانک- ضمن تشکر از حاضرین در این نشست عنوان نمودند: کمتر از یک سال از ارائه خدمات این اپراتور به بهره‌برداران می‌گذرد و نیازمندی‌های متنوع و مختلفی در سراسر کشور در این حوزه وجود دارد که همگی بر بستر فناوری‌های 4G و TETRA قابلیت پاسخگویی دارد. همچنین امکان ارائه راهکار و ایجاد پوشش برای مناطق دورافتاده و خارج از محدوده پوشش با توجه به قابلیت‌های فناوری طی کمتر از یک روز میسر بوده و این دغدغه از بهره‌برداران نیز قابل‌رفع می‌باشد.
همچنین آقای حاجی‌زاده درباره فرآیندهای فروش، نحوه تعامل با متقاضیان، آخرین وضعیت مذاکره با متقاضیان و برنامه زمان‌بندی نیز گزارش‌هایی تقدیم حضار کردند. 
در ادامه‌ی این سمینار انواع تجهیزات شامل بی‌سیم‌های دستی، خودرویی و ثابت در بستر فناوری TETRA و 4G و نحوه برقراری ارتباط میان فناوری‌های مختلف مانند Conventional و ... به‌صورت دمو توسط کارشناسان فنی اپراتور رادیوترانک عمومی کشور تست و اجرا گردید. در انتهای این سمینار پرسش و پاسخ در مورد دموی سرویس و همچنین نحوه تعامل با متقاضیان و فرآیندهای فروش با حضور آقایان میرمطهری و حاجی‌زاده انجام شد و به سؤالات حاضرین در حوزه فنی و فروش خدمات پاسخ داده شد. 
در پایان اشاره می‌کنیم که شبکه اپراتور رادیوترانک عمومی کشور در حال حاضر در سرتاسر ایران گسترانیده شده و آماده ارائه سرویس به بهره‌برداران می‌باشد، لذا بهره‌برداران هیچ‌گونه نیازمندی به‌صرف زمان و هزینه (ایجاد شبکه، خرید و نصب تجهیزات، تأمین فرکانس، پشتیبانی و نگهداری و سایر هزینه‌ها) نداشته و صرفاً به‌عنوان بهره‌بردار اقدام به دریافت خدمات خواهند نمود. 
سازمان‌های دولتی‌، خدمات عمومی شهری، بیمارستان‌ها / اورژانس / هلال‌احمر، آتش‌نشانی، تاکسیرانی، حمل نقل شهری و بین‌شهری (ریلی و جاده‌ای)، فرودگاه‌ها، صنعت نفت و گاز، ارگان‌ها و مراکز اقتصادی بزرگ، سیستم بانکی، سیستم‌های دورسنجی و اسکادا / M2M، کاربران تجاری (بنگاه‌های اقتصادی کوچک) و ارتباط دریایی / بندرها از عمده‌ترین استفاده‌کنندگان و مشتریان خدمات ارائه‌شده توسط اپراتور سراسری رادیوترانک هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران