پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446564 تاریخ : 1397/11/01-10:45:28
,17,21,
سفر دو روزه کمیسیون عمران مجلس به چابهار/ بازدید از روند اجرای پروژه های توسعه‌ای منطقه

بدری خبر داد:

سفر دو روزه کمیسیون عمران مجلس به چابهار/ بازدید از روند اجرای پروژه های توسعه‌ای منطقه

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از روند اجرای طرح های توسعه ای منطقه چابهار خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون عمران روز چهارشنبه به مدت دو روز به این استان و منطقه چابهار سفر می کنند.

ازدید اعضای کمیسیون عمران از روند سرمایه گذاری شرکت‌های هندی در چابهار

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف نخست اعضای کمیسیون عمران مجلس از سفر به منطقه چابهار، بازدید از روند توسعه منطقه آزاد چابهار به ویژه منطقه واگذار شده به اپراتورهای هندی است و در این بازدید اعضای کمیسیون در جریان ابعاد مختلف این پروژه و چشم انداز پیش روی قرار می گیرند.

وی گفت: جذب سرمایه گذاری های خارجی برای توسعه بنادر کشور به ویژه منطقه آزاد چابهار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و توجه به این حوزه موجب توسعه ترانزیت کشور می شود.

بازدید کمیسیون عمران از پروژه های بندری، جاده ای و ریلی منطقه چابهار

بدری ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس همچنین در سفر به چابهار، از طرح های توسعه ای دیگر این منطقه بازدید می کنند، به ویژه بازدید از طرح های بندری، ساحلی، جاده ای و خطوط ریلی از برنامه های این کمیسیون محسوب می شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینکه در زمان بررسی لایحه بودجه سال 98 قرار داریم، بازدید این کمیسیون می تواند نقش موثری در افزایش اعتبارات توسعه ای این مناطق داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران