پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304860 تاریخ : 1396/07/02-16:59:42
,6,12,
سرمایه گذاری هنگفت بنز بروی خودروهای الکتریکی

گزارش

سرمایه گذاری هنگفت بنز بروی خودروهای الکتریکی

بازار خودروهای الکتریکی بسیار داغ شده و برندهای برتر خودروسازی جهان به سرعت در تلاش هستند تا از این رقابت جا نمانند، در این زمینه مرسدس بنز نیز قصد دارد با یک سرمایه گذاری عظیم نفوذ بیشتری در جهان خودروهای الکتریکی پیدا کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرسدس بنز قصد دارد برای گسترش بخش الکتریکی و همچنین تبدیل کردن کل خط تولید به خودروهای الکتریکی در سال 2022 شعبه خود در ایالت آلاباما آمریکا را بازسازی کرده و ساخت مدل‌های EQ را به این شعبه بسپارد. با توجه به گستردگی این پروژه هزینه‌ای 1 بیلیون دلاری در انتظار مرسدس بنز است. 

در همین زمینه مارکوس شافر، یکی از اعضای هیئت مدیره مرسدس بنز اعلام کرد که در حال حاضر تولید خودروهای الکتریکی و همچنین باتری‌های مختلف در چین، اروپا و آمریکا دنبال می‌شود که همین مورد باعث گسترش بازار در سراسر جهان است. 

بازسازی کارخانه بنز در آمریکا از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود این در حالی است که تولید و مونتاژ مدل EQ از ابتدای دهه بعد آغاز می‌شود. بر اساس آنچه جزئیات این سرمایه گذاری نشان می‌دهد، بازسازی کارخانه باعث ایجاد 600 شغل جدید در منطقه خواهد شد ولی هنوز میزان خروجی مشخص نشده است. همچنین در کنار کارخانه اصلی یک مجموعه برای تولید باتری‌های خودروهای الکتریکی نیز در نظر گرفته شده است. 

مرسدس بنز در حال حاضر پیش فروش خودروهای EQ را در نروژ آغاز کرده و به ازای هر رزرو 2500 دلار نیز دریافت می‌کند که البته این پول در صورت درخواست قابل بازگشت است. با این حال تعداد زیادی برای خودروی EQ SUV ثبت نام کرده‌اند و انتظار دارند پیش از دیگران و در سال 2019 این خودرو را در اختیار داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 615
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران