پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376605 تاریخ : 1397/06/23-12:03:11
,17,
سرعت ترخیص کالا از گمرکات افزایش یافت

با اشاره به آمار گمرکی؛

سرعت ترخیص کالا از گمرکات افزایش یافت

رئیس اتاق بازرگانی تهران: با اصلاح یکسری از بخشنامه‌ها سرعت ترخیص کالا از 3500 کانتینر به 5000 هزار کانتینر در روز رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مسعود خوانساری با اشاره به آمار گمرکی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشبختانه اصلاح یکسری از بخشنامه ها موجب شده تا فرآیندهای گمرکی تسهیل شود. در نتیجه جدیدترین آمارها نشان می دهد سرعت ترخیص کالا از روزانه 3500 کانتینر به 5000 کانتینر رسیده است. به این ترتیب وضعیت ترخیص کالا از گمرکات به حالت عادی بازگشته است.

بنابراین کارخانه های صنعتی به جهت تامین مواد اولیه و شهروندان از نظر تامین کالاهای عمومی و مصرفی می توانند آسوده خاطر باشند.
وی در ادامه نوشت: همکاری میان دولت و بخش خصوصی قطعا به رفع چالش های پیش روی کشور کمک می کند. بخصوص در این روزهایی که فضای عمومی و ذهنی شهروندان به شدت به وضعیت آینده اقتصاد کشور حساس است باید سطح این همکاری ها ارتقاء پیدا کند. مسئولیت ملی همه ما کمک به عبور از تنگناهای اقتصادی با حفظ روحیه عمومی و بازسازی اعتماد عمومی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران