پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281675 تاریخ : 1396/04/26-10:26:29
,1,16,
سردار سلیمانی در بیست و چهارمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین سخنرانی کرد

سردار سلیمانی در بیست و چهارمین همایش سراسری مدیران بانک قوامین سخنرانی کرد

سردار سلیمانی ، معاون هماهنگ کننده ی ناجا ، با حضور در بین معاونین ، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانهای بانک قوامین در بیست و چهارمین همایش سراسری این بانک به ایراد سخنرانی پرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سردار سلیمانی ، معاون هماهنگ کننده ی ناجا ، با حضور در بین معاونین ، مدیران ادارات مرکزی و مدیران کل شعب استانهای بانک قوامین در بیست و چهارمین همایش سراسری این بانک به ایراد سخنرانی پرداختند که چکیده ای از آن در ذیل می آید:

- امروز عرصه ی اقتصادی به طور اخص خط مقدم نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمن است.
- راه نجات ما گذشتن از خود و تسلیم شدن در برابر دشمن نیست ، نباید وا بدهیم.
- استکبار برای تغییر دادن نظام های حکومتی از حوزه اقتصاد به آنها ضربه زده است.
- وقتی قوانین و مقررات منطقه ای به کشور های استعمارگر اجازه انجام معاملات و تاراج منابع کشور های تحت سلطه را نداد ، قوانین و مقررات بین المللی وضع می کردند که منافع آنها را تامین می کرد.
- فرهنگ بومی ، ملی کشور ها و یا دین و عقاید آنها مانعی بزرگ برای حضور طولانی مدت استعمار در کشور هایی بود که منابعش را غارت می کردند . پس فرهنگ، ابزار اقتصاد شد و تلاش کردند تا فرهنگ های بومی را با فرهنگ غربی هماهنگ کنند.
- باور ها ، فرهنگ ها و عقاید کشور های تحت سلطه را عوض کردند  و فرهنگ را در خدمت اقتصاد گرفتند . پس پشت بحث دهکده ی جهانی ، نظام واحد جهانی و نظم نوین جهانی ، یک نظام  اقتصادی است  که طبق آن همه باید طبق یک فرهنگ ، یک عقیده و  تحت نظر یک کدخدا کار کنند.
- دشمن چهل سال برای ضربه زدن به ایران تلاش کرد ولی اقداماتش بی نتیجه بود و ما همچنان بر اصول خود مانده آیم و در طول این مدت نه تنها ضربه پذیری خود را نسبت به آنها کم کرده ایم بلکه خود را تجهیز کردیم تا پاسخ هر ضربه ای را بدهیم .
- امروز حوزه ی اقتصادی مهم ترین و موثرترین جبهه ای است که غرب می تواند همچنان آن را گشاده نگه دارد .
- قطار موفقیت های ایران انشاالله به سمت هدفش خواهد رفت و ما باید افتخار کنیم که بتوانیم در رکاب این قطار سوار شده و با آن همراه شویم .
- مرکز ثقل تحریم های جدید ، صنعت بانکداری ست.
- دشمن با دو قطبی کردن کشور ، سعی دارد در درون نظام انشقاق ایجاد کند و در سطح ملی اختلاف بیاندازد .
- بدون داشتن سازمان منسجم، بدون هماهنگی ،بدون تبدیل شدن به ید واحده و بدون تلاش همگانی نمی شود از صحنه های خطر عبور کرد .
- امروز ما یک رسالتی داریم و خواسته یا نا خواسته در یک خط مقدم قرار گرفته ایم که بعد ها باید به مردم ، به خودمان و به فرزندانمان پاسخ بدهیم .
- هر سازمانی باید اقتضائاتی داشته باشد. انضباط، شرط موفقیت در هر کاری است . کوچک ترین اشتباه آثار مخربی در کوتاه مدت و  بلند مدت دارد .
- انضباط یعنی مراقب لحظه به لحظه و جزء به جزء کار ها باشیم .
- ما باید اعتماد مردم را  حفظ کنیم تا همچنان امین آنها باشیم و به آنها خدمت کنیم . اگر مردم به ما اعتماد داشته باشند هیچ چیز نمی تواند ما را به لرزه در آورد و از آن طرف عدم اعتماد مردم باعث می شود با کوچک ترین تزلزلی به لرزه در آمده و از بین برویم .
- گاهی اوقات اخلاق خوب یک رئیس شعبه در یک محله باعث می شود مردم آن محل برای کارهای بانکی از آن محل خارج نمی شوند .
 - بانک قوامین به سازمان ناجا متصل است که جامعه ی بزرگی در خود دارد و ارتباط تنگاتنگی نیز با مردم دارد .
- همکاران ناجا از ما انتظار خدمت دارند و باید تلاش کنیم که شان آنها حفظ شود و بهترین خدمت رسانی را در هنگام حضور در شعبه از ما دریافت کنند .
- باید منابع پایدار کسب کنیم و مزیت آفرینی کنیم . مدیریت درست هزینه ، هنری است که در بقای  یک سازمان  بسیار موثر است.
- گاهی اوقات رفتن یک مشتری بیست مشتری را به همراه خود می برد و  بالعکس آمدن و یا ماندن یک مشتری می تواند بیست مشتری جدید برای ما بیاورد .


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران