پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303231 تاریخ : 1396/06/07-15:49:40
,10027,
سامانه یکپارچه رسیدگی بیمه مرکزی آماده دریافت شکایت هاست

سامانه یکپارچه رسیدگی بیمه مرکزی آماده دریافت شکایت هاست

سامانه یکپارچه رسیدگی به شکایات بیمه گذاران بیمه مرکزی آماده دریافت شکایات هموطنان گرامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،بیمه مرکزی این سامانه رابا هدف حمایت از حقوق بیمه گذاران،بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها ایجاد کرده است.

همچنین بیمه گذاران محترم می توانند از طریق سامانه سنهاب، اعتبار بیمه نامه خود را استعلام کنند.سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی(سنهاب)، زمینه پیشرفت و ارائه خدمات الکترونیک و پیشرفته در صنعت بیمه را فراهم کرده است.
سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی(سنهاب) از دقت بالا و خطای کمی برخوردار است، هشدارها و رهگیری‌ها را بموقع انجام می‌دهد و ما را از نظر امنیتی مصون می‌کند.
 
بیشتر بدانیم  ؛ 
 خطرات فاجعه‌آمیز یک عامل کلیدی در مدیریت ریسک شرکت‌های بیمه، به خصوص در بخش دارایی‌هاست.
 یکی از راهکارهای کاهش و کنترل ریسک، اجرای عملیات انتقال ریسک از طریق قرارداد‌های اتکایی است. استفاده از بیمه اتکایی به شرکت بیمه اجازه می‌دهد تا بخشی از ریسک را از ترازنامه خود خارج کند. شرکت‌های بیمه‌ای که خوب اداره می‌شوند، ریسک‌ها را مطابق با توان مالی خود می‌پذیرند. اما ریسک‌ها ممکن است در معرض حوادث کم وقوع مانند زلزله، سیل، سقوط هواپیما و حوادث فاجعه‌آمیز دیگر باشد. 
نگهداشتن سرمایه کافی در شرکت‌های بیمه برای این‌گونه حوادث کم وقوع، از نظر اقتصادی به صرفه نیست یا عملیات بیمه‌ای را بسیار گران می‌ کند.
 انتقال پرتفوی حوادث فاجعه‌آمیز به بیمه‌گران اتکایی یک راه مؤثر برای کنترل حوادث نادر است. بیمه‌گران اتکایی تأمین حوادث فاجعه‌آمیز را از طریق عملی‌تر و اقتصادی‌تر نسبت به شرکت‌های بیمه، ارائه می‌دهند. آنها به دلیل این که در تأمین حوادث فاجعه‌آمیز سراسر دنیا شرکت می‌کنند، از نظر جغرافیایی تنوع ریسک بهتری دارند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران