پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349161 تاریخ : 1397/02/29-17:43:28
,15,10027,
سامانه سنهاب بعنوان یک سامانه نظارتی و ارتباطی بین شرکت‌های بیمه

سامانه سنهاب بعنوان یک سامانه نظارتی و ارتباطی بین شرکت‌های بیمه

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران: سامانه سنهاب منجر به این شد که مکالمه و صورت حساب‌های کاغذی که در بین مسولین ردو بدل می‌شد دیگر وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، مهندس نعمتی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران در همایش نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه در زمینه نقش سامانه سنهاب در یکپارچگی درون صنعتی گفت: در بیمه مرکزی قبل از سامانه سنهاب هیچ نرم افزار نظارتی به غیر از سامانه های اتوماسیون اداری وجود نداشت و در رایانه کارمندان تنها برنامه‌های ساده آفیس عهده‌دار این موضوع بودند. در سال 84 برنامه جامع الکترونیکی بوجود آمد و در دی ماه سال 90 پروژه فعلی سنهاب منجر به موفقیت نسبی شد.

نعمتی در ادامه افزود: سامانه سنهاب در حال حاضر به عنوان یک سامانه نظارتی و ارتباطی بین شرکت‌های بیمه است. سنهاب منجر به این شد که مکالمه و صورت حساب های کاغذی که در بین مسولین ردو بدل میشد دیگر وجود نداشته باشد و تمام مکالمات و پیگیری‌ها حتی انتقاد و شکایت‌ها در سامانه سنهاب انجام شود.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی ایران در رابطه با فعالیت کلی سامانه سنهاب گفت: سامانه سنهاب مرتبط به مراوده‌های بین صنعت بیمه و مکانیزه کردن فرایندهای درون صنعت بیمه و مرتبط با بیمه مرکزی است.

نعمتی در پایان افزود: سامانه سنهاب نقش بسیار مهمی در ارتباط صنعت بیمه با سایر اعضای دولت داشته، صنعت بیمه یک صنعت مستقل نیست و با تمام صنایع در ارتباط است تا جاییکه سامانه سنهاب ارتباط بین صنعت بیمه با سایر صنایع را فراهم می‌کند.

همایش یک روزه نشست راهبردی فناوران و صنعت بیمه در هتل اسپیناس پالاس در تاریخ 24 اردیبهشت 97 با حضور مدیران صنعت بیمه برگزار گردید.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران