پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451124 تاریخ : 1397/12/19-12:52:51
,11,
ساماندهی ورودی بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران در آستانه نوروز 98

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان؛

ساماندهی ورودی بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران در آستانه نوروز 98

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از اجرای پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا محمدحسینی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98، هم اکنون پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که با اجرای آن، امکان تردد آسان‌تر مسافران دریایی و روان سازی ترافیکی در این مسیر فراهم خواهد شد.

وی افزود: این پروژه، در کنار طرح ساماندهی سردرب ورودی بندر شهید حقانی، همخوانی و هماهنگی لازم را با طرح‌های بالا‌دستی دارد.

وی اضافه کرد: در این طرح، 200 متر خیابان کندرو با عرض هفت متر، به منظور مدیریت ترافیک ورودی از شهر بندرعباس به بندر شهید حقانی در دست احداث است.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: احداث 500 مترمکعب دیواره ساحلی، محوطه‌سازی، بهسازی و تکمیل تاسیسات روشنایی، احداث راه‌بندها، زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی و احداث فضای سبز از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح، در دست اجراست.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان اظهار داشت: مسیر ورودی این بندر بر اساس طرح مصوب و با توجه به ترافیک ورودی و آمار ورود و خروج خودرو در دست ساماندهی است.

این مقام مسئول با اشاره به اعتبار هشت میلیارد ریالی پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی گفت: تفکیک مسیرهای پیاده‌رو، ماشین رو و همچنین مسیرهای اضطراری جهت تردد خودروهای آتش‌نشانی و امدادی در این طرح دیده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران