پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451823 تاریخ : 1397/12/27-17:40:28
,11,
سال 97 بالغ بر 17 هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقا، صادر و تمدید شد

سال 97 بالغ بر 17 هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقا، صادر و تمدید شد

اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمانی در سال 97 بالغ بر 17 هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقا، صادر و تمدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان این اداره کل در سال 97 بالغ بر 17 هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی را ارتقاء، صادر و تمدید کرد.

در گزارش اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان آمده است که بالغ بر 1700 نظارت عالیه بر ساخت و سازها در شهر تهران انجام شده است. در بحث صدور ، تمدید و ارتقای پروانه اشتغال به کار کاردانی 76 مورد و در صدور، تمدید و ارتقای پروانه اشتغال به کار معماران تجربی 239 مورد انجام شده است.

از دیگر موارد ارائه شده در گزارش این اداره می توان به برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور 174 نامزد شرکت در انتخابات و انتخاب 25 عضو نهایی هیات مدیره و همچنین برگزاری آزمونهای ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران