پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453181 تاریخ : 1398/01/27-17:46:23
,10028,
سازمان هواشناسی 5 روز قبل از سیل هشدار داده بود

معاون سازمان مدیریت بحران کشور:

سازمان هواشناسی 5 روز قبل از سیل هشدار داده بود

سعیدی گفت: پنج روز قبل از وقوع سیل سازمان هواشناسی اطلاعیه‌ای صادر و هشدار‌های لازم را ارایه کرده بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهنام سعیدی، معاون پیش‌بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور در نشست مدیریت سیلاب‌ها و اطلاعات داده مکانی اظهار کرد: پنج روز قبل از وقوع سیل سازمان هواشناسی اطلاعیه‌ای صادر و هشدار‌های لازم را ارایه کرد. هرچند این نهاد معتقد است توانایی صدور اطلاعیه‌های دراز مدت یک ماهه را هم دارد، اما این گونه پیش بینی‌ها با خطا‌های زیادی روبه‌روست.

وی افزود: پس از صدور اطلاعیه و اخطاریه هواشناسی، 31 استان، 235 شهر و 4412 روستا گرفتار سیلاب شدند.

سعیدی با اشار ه به حجم آب ورودی به سد‌ها گفت: در طول ایام وقوع سیل بیش از 13 میلیارد متر مکعب آب ورودی به سد‌ها گزارش شده بود. حجم عبور رودخانه معمولان حدود 1800 مترمکعب بود که در ایام سیل آبی به حجم 3500 مترمکعب در ثانیه یعنی 2 برابر عبور داد.

وی تأکید کرد: حجم تخریب سیل در لرستان بیش از گلستان گزارش شده است به‌طوری‌که گل و لای پس از وقوع سیل در لرستان حتی تا ارتفاع 2 متر هم رسیده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران