پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450903 تاریخ : 1397/12/15-18:08:01
,15,
زرگوش بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در ایام پایانی سال تاکید کرد

زرگوش بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در ایام پایانی سال تاکید کرد

عضو هیئت مدیره در جلسه ای با مدیران پست استان تهران بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در ایام پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، علیرضا زرگوش روز چهارشنبه در این دیدار که علی اکبر هادوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، مهدی مقصودی مدیر کل پست استان تهران و مدیران کل مناطق حضور داشتند؛ به تشریح و تحلیل وضعیت ترافیک، درآمد و هزینه های پست استان پرداخت و خواستار تلاش مضاعف به منظور تحقق اهداف معین، شد.

وی پیگیری مجدانه وصول مطالبات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بالابردن سطح وصولی های شرکت، می تواند وضعیت مالی بهتری را برای شبکه رقم بزند و شرایط مناسب تری را برای تامین پرداختی ها به کارکنان فراهم سازد.

او در پایان با اعطای لوح تقدیر، از مدیر کل پست استان تهران و مناطق پستی قدردانی کرد.

 بازدید عضو هیئت مدیره از منطقه پستی شمال تهران

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست روز جاری از منطقه پستی شمال تهران بازدید و با مسئولان، کارکنان و مراجعه کنندگان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

علیرضا زرگوش به همراه مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران و سایر مسئولان اجرایی، با حضور در باجه مرکزی ناحیه پستی مفتح، به بررسی روند ارایه خدمت در باجه های این ناحیه پرداخت و با قدردانی از زحمات همکاران در خدمت رسانی در تمامی طول سال، بویژه ایام پایانی سال به دلیل اینکه با حجم مراجعات گسترده تری مواجه هستند، از آنان خواست با تلاش مضاعف در جهت تامین هر چه بیشتر رضایت شهروندان تلاش کنند.

وی همچنین با حضور در جمع مراجعه کنندگان باجه مرکزی این ناحیه پستی، در خصوص نحوه خدمات رسانی پست و میزان رضایتمندی آنان از این خدمات،با آنان گفت و گو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران