پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516307 تاریخ : 1399/04/30-11:19:21
,5,
رکورد اوج مصرف برق شکسته شد

برای دومین روز متوالی

رکورد اوج مصرف برق شکسته شد

رکورد اوج مصرف برق روز گذشته باوجود اجرای همه برنامه های مدیریت بار، دوباره شکست و به 58252 مگاوات رسید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه خبری توانیر؛ در حالی که بیشترین میزان لحظه ای مصرف برق ثبت شده در سال گذشته 57681 مگاوات بود، روز گذشته (29 تیر) به 58252 مگاوات رسید که تاکنون نسبت به اوج مصرف سال گذشته نزدیک به یک درصد (571 مگاوات) افزایش نشان می دهد.
سال 98 نیز اوج مصرف برق درتاریخ 31 تیر به ثبت رسید و با توجه به پیش بینی ها درخصوص گرمتر شدن هوا درهفته جاری، احتمال آنکه بیشترین میزان مصرف برق در همین روز ها دوباره به ثبت برسد، بسیار است. با این حال در صورتی که مشترکان با بکاربستن راهکار های ساده و بی هزینه مدیریت مصرفی، با صنعت برق همکاری کنند، می توان شرایط پیش رو را مدیریت و از آن با موفقیت عبور کرد.
این گزارش حاکی از آن است که همه هموطنان با تنظیم درجه کولر های گازی روی عدد 24 و استفاده از دور کند در کولر های آبی است می توانند در کاهش مصرف برق، پایدار ماندن و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در شبکه و کمک به کاهش هزینه قبض خود تاثیربسزایی داشته باشند.
همچنین عدم استفاده از وسایل پرمصرف مانند ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروبرقی در ساعات پیک شبکه از دیگر راهکار های کاهش مصرف برق به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران