پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451080 تاریخ : 1397/12/18-17:48:26
,15,
رونمایی از چهار اپلیکیشن و 20 ایده برتر حوزه کودک و نوجوان در بستر وب

در جشن انتخاب جشنواره کودکآنلاین صورت می گیرد؛

رونمایی از چهار اپلیکیشن و 20 ایده برتر حوزه کودک و نوجوان در بستر وب

کارزار انتخاب 20 ایده برتر تولید محتوای حوزه کودک و نوجوان در فضای مجازی از سوی هیات داوران جشنواره کودکآنلاین به پایان رسید تا امروز (شنبه) طی مراسمی به همراه 4 اپلیکیشن برتر این حوزه معرفی شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با پایان جلسه طولانی و نفسگیر هیات داوران جشنواره کودکآنلاین، امروز (شنبه) ، چهار اپلیکیشن و 20 ایده برتر حوزه کودک و نوجوان در فضای مجازی رونمایی و معرفی می شود.

در مراسمی که به همین مناسبت در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش،  احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، علی رضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی ،ابولحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و حمیدرضا فرهنگ مدیرعامل همراه اول حضور دارند.
امروز (شنبه) صبح و در کارزاری حساس، از میان بیش از 44 ایده، هیات داوران جشنواره کودکآنلاین، 20 ایده برتر حوزه کودک و نوجوان را انتخاب کردند.
لازم به ذکر است وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشنواره کودکآنلاین در ابتکاری، حلقه زیست بوم محتوای کودک و نوجوان را به هم متصل کرد تا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حضور شتابدهنده با مشارکت بخش خصوصی، امکانات لازم برای سرعت گرفتن ساخت ایده های منتخب فراهم شود.
این درحالیست که برای نخستین بار در کشور فارغ از مشخصه هایی چون سن و منطقه جغرافیایی، حمایت از ایده های حوزه کودک و نوجوان صورت می گیرد.
اضافه می شود که از فردا، 20 ایده برتر این فرصت را دارند تا با حضور در شتابدهنده، با در اختیار قرار گرفتن تجهیزات، منتور هنری و تجاری، تهیه کننده، کارگران و انیماتور، روند ساخت آثار خود را آغاز کنند تا در خردادماه سال آینده کار این آثار به پایان برسد.
بنابه این گزارش، بعد از انتشار فراخوان جذب آثار از سوی دبیرخانه جشنواره کودکآنلاین، 1121 فیلم کوتاه و ایده از سوی صاحبان ایده و اثر به ثبت رسید که هیات انتخاب جشنواره در حوزه ایده و فیلم بررسی فیلم ها و ایده‌ها را آغاز کردند که بحث‌های کارشناسی این دو گروه حدود دو ماه وقت برد و در نهایت بیش از 90 فیلم از میان 500 فیلم رسیده به جشنواره و از بین 621 ایده 44 ایده با  نظر هیات انتخاب به عنوان انتخاب اولیه شناخته‌شدند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران