پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511741 تاریخ : 1399/02/08-11:41:54
,15,
رونق هیأت‌های مجازی در ماه مبارک رمضان

رونق هیأت‌های مجازی در ماه مبارک رمضان

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با هیأت رزمندگان اسلام تفاهم‌نامه‌ای با هدف رونق هیأت‌های مجازی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر برای ماه رمضان امسال به امضا رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ساترا، در تفاهم نامه‌ای که با حضور  محمدصادق امامیان رئیس ساترا و سردار حسین نجات رئیس هیأت امنای رزمندگان اسلام منعقد شد، اکنون بیش از 400 هیأت در سراسر کشور می‌توانند از طریق رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را برای مخاطبان به صورت زنده پخش کنند.

این پخش زنده ذیل دستورالعمل اجتماعات مجازی زنده که اسفند 98 به دنبال شیوع کرونا در کشور و با هدف غنی‌سازی محتوای رسانه‌ای شهروندان توسط ساترا منتشر شده بود، انجام می‌شود.

تا کنون سایت mahafel.live برای این امر اختصاص یافته که در روزهای آینده به رسانه‌های منتشرکننده هیآت مذهبی افزوده می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 517
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران