پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494395 تاریخ : 1398/09/09-11:18:10
,3,
رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد

رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد

دکتر غلامحسین صباغی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه با مدیرعامل و مدیران سازمان توسعه منابع انرژی(توان) وزارت دفاع دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ دکتر غلامحسین صباغی در دیدار اظهارداشت: رونق تولید یک اقدام همه جانبه را می طلبد. برای رفع موانع تولیدی در کشور می‌باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط، از جمله بانک ها، سهم و نقش سازنده خود را ایفاء کنند و قطعا با حصول این امر، در یک بازه زمانی میان مدت بخش قریب به اتفاق مشکلات حوزه تولیدی کشور حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: ارائه خدمات و تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی بسیاری از نارسایی‌های پیش روی کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی را مرتفع و به نحو بسیار شایسته‌ای زمینه تحقق رونق تولید را فراهم می سازد.

مجید هدایت مدیرعامل سازمان توسعه منابع انرژی(توان) وزارت دفاع نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در بحث انرژی و تولید باتری های سرب اسیدی توانسته ایم تمام مراحل را پشت سر گذاشته و مقتدرانه در این عرصه گام های جدی برداریم.

وی اظهارداشت: سازمان توان با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان بومی در بازار رقابتی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار راهکارهای گسترش همکاری فی مابین و ارائه خدمات در حوزه های مختلف بانکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران