پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522376 تاریخ : 1399/08/17-13:03:39
,13,
روند کاهشی قیمت گوشت مرغ

روند کاهشی قیمت گوشت مرغ

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: در دو هفته اخیر شاهد روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در بازار هستیم و پیش بینی می شود این روند ادامه دار باشد.

به گزارش بانک و صنعت، آقای مهدی یوسف خانی افزود: قیمت گوشت مرغ با کاهش روبرو بوده به طوری که در مقایسه با دو هفته گذشته که قیمت ها در کانال 26 هزار تومان بود امروز با کاهش قیمت به 24 هزار و 500 تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت تولید بهتر شده ضمن اینکه تهیه و تامین نهاده ها برای تولیدکنندگان و مرغداران نیز بهتر از قبل شده، همین باعث انگیزه تولید کنندگان برای جوجه ریزی شده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید؛

کاهش قیمت مرغ در راه است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی گفت: نکته دیگر این است که وضعیت مصرف مردم هم کمی تغییر کرده و تقاضا برای خرید گوشت مرغ بسیار پایین آمده است.

آقای یوسف خانی افزود: با تعطیل شدن تالار های پذیرایی و مصرف یک چهارمی رستوران ها در خرید گوشت مرغ، این هم علت دیگر است برای زیاد شدن گوشت در سطح عرضه.

وی در خصوص قیمت ها هم گفت: نرخ هر کیلو گوشت مرغ در مراکز عرضه 24 هزار و 500 تومان و در عمده فروشی ها 23 هزار و 100 تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی افزود: مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب برای هر کیلو گوشت مرغ منجمد 15 هزار تومان و مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری و برخی از مرکز عرضه خاص اتحادیه به فروش می رسد.

آقای یوسف خانی در خصوص تخلف در سطح عرضه هم گفت: واحد هایی که مرغ مصوب تنظیم بازاری دریافت می کنند مستقیماً زیر نظر بازرسی هستند و در آنجا امکان تخلف وجود ندارد، در واحد های دیگر هم که در سطح شهر به صورت عادی هستند مردم اگر تخلفی مشاهده کردند می توانند با شماره 124 تماس گرفته و مورد را اعلام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران