پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488092 تاریخ : 1398/04/31-14:28:14
,5,
روند صعودی مصرف برق در کشور/ 600 مگاوات تا شکسته شدن رکورد اوج مصرف برق

وزارت نیرو اعلام کرد:

روند صعودی مصرف برق در کشور/ 600 مگاوات تا شکسته شدن رکورد اوج مصرف برق

همزمان با افزایش دما در نقاط مختلف کشور، پیک مصرف برق پس از 16 روز دوباره وارد کانال 56 هزار مگاوات شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، روز گذشته در ساعت 16:19 دقیقه پیک مصرف برق کشور به 56 هزار و 459 مگاوات رسید که این رقم بیشترین میزان مصرف برق کشور در پیک تابستان امسال بوده است.

تمامی مبادلات برق کشور روز گذشته در زمان پیک حدود یک هزار و 659 مگاوات بوده است که از این میزان یک هزار و 378 مگاوات مربوط به صادرات و 40 مگاوات مربوط به واردات برق بوده است.

همچنین در روز گذشته میزان ذخیره نیروگاه‌ها به یک هزار و 433 مگاوات و مصرف برق صنایع نیز به سه هزار و 799 مگاوات رسیده بود.

بر اساس این گزارش مشترکان می‌توانند برای کاهش میزان مصرف برق در پیک روزانه که از ساعت 12 تا 16 تعیین شده است از دور کند کولر‌های آبی استفاده و کولر‌های گازی و سایر وسایل سرمایشی را روی درجه 24 تنظیم کنند.

همچنین مشترکان با عدم استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف مانند اتو، جاروبرقی، ماشین‌ظرفشویی و لباسشویی در ساعت‌های مذکور و یا انتقال آن به ساعت‌های پایانی شب یا اوایل صبح، می‌توانند در کاهش مصرف برق نقش بسزایی داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران