پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 562900 تاریخ : 1399/12/02-23:36:29
,10028,
روند ارتقاء خدمت به بیمه شدگان با توسعه خدمات الکترونیک

روند ارتقاء خدمت به بیمه شدگان با توسعه خدمات الکترونیک

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان در وبینار با روسای مراکز درمانی استان کرمان، افزایش خدمات الکترونیکی،نحوه جدید ارائه خدمت در مراکز درمانی طرف قرارداد و اجرای برنامه های طرح سطح بندی را مهمترین برنامه های سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان ذکر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران در خدمت رسانی به بیماران بخصوص مبتلایان به کرونا گفت: واکسیناسیون در کشور با اولویت کادر درمانی شروع شده و امیدواریم برای همه اقشار اجرا شود.

دکتر فخر با اشاره به احتمال وقوع موج چهارم کرونا در اسفند ماه سال جاری گفت: واحدهای درمانی باید آمادگی لازم را برای مقابله با وضعیت احتمالی داشته باشند.
وی به تداوم اجرای برنامه های نهضت آی تی پرداخت و اظهار داشت: این برنامه ها از زمان مدیریت مرحوم دکتر نوربخش آغاز شده است و در این راستا طرح 3070 در حوزه بیمه ای اجرا شده که به موجب الکترونیکی شدن 30 خدمت بیمه ای از مراجعه حضوری 70 میلیون بار به شعب تامین اجتماعی ممانعت می شود.
دکتر فخر در خصوص طرح نسخه الکترونیکی در حوزه درمان گفت: این طرح بطور جدی پیگیری می شود و مقدمه حذف دفترچه بیمه است و از ابتدای اسفند دفترچه بیمه جدید صادر نمی شود و اوراق دفاتر قبلی دارای اعتبار است.
وی افزود: نسخه الکترونیک و جایگزینی کارت ملی بجای دفترچه بیمه، دو طرح مکمل یکدیگرند که دارای هم افزایی هستند.
مدیر درمان استان در ادامه سخنانش به اجرای برنامه های طرح سطح بندی خدمات درمانی اشاره نمود و اظهار داشت: بر این اساس فرانشیز خدمات درمانی بیمه شدگان در مراکز درمانی دولتی طرف قرارداد، در مناطقی که سازمان فاقد مرکز درمانی است،صفر است و مضاف بر این، بیمه شدگان دارای 65 سال سن و بالاتر که از خدمات این مراکز استفاده می کنند نیز از پرداخت خدمات بستری معاف هستند.
وی همچنین از اخذ مجوز برای ساخت پلی کلینیک در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان بر اساس طرح سطح بندی خدمات خبر داد.
دکتر فخر، توسعه بخش های ویژه در بیمارستانهای استان را از دیگر برنامه های طرح سطح بندی ذکر کرد و افزود: بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) احداث و بخشNICU در این مرکز توسعه خواهد یافت. همچنین بخش های NICU و ICU و CCUدر بیمارستان دکتر غرضی سیرجان توسعه می یابند و بخش دیالیز نیز احداث می شود.
وی اجرای طرح ارتقاء هتلینگ و سیستم تهویه بیمارستان امام علی (ع) زرند را نیز در زمره طرح های سطح بندی خدمات معرفی کرد.
مدیر درمان استان همچنین از ادامه ساخت بنای جدید پلی کلینیک رفسنجان خبر داد و افزود: در سال آینده عملیات ساخت بنای جدید درمانگاه شماره 3 کرمان و پروژه درمانگاه شهرستان انار هم آغاز می شود.
دکتر فخر ابراز امیدواری کرد که در نوبت دوم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان شاهد افزایش حقوق و کاهش مشکلات آنها باشیم.
دکتر حمید رضا متولی زاده، رس دفتر اسناد پزشکی نیز در این جلسه در خصوص اجرای طرح نسخه الکترونیک گفت:80 درصد پزشکان طرف قرارداد نسخه الکترونیک صادر میکنند.
وی افزود: بیمه شدگان با ارائه کارت ملی،شناسنامه یا جلد دفترچه میتوانند از خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد بهره مند شوند.
وی یادآور شد: استحقاق درمان بیمه شدگان نیز بصورت الکترونیکی و از روش های مختلف از جمله روش*4*1420# انجام می گیرد.

دکتر فرهاد اشافی، رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) نیز در این جلسه گفت: فرآیند اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان برای راه اندازی بخش سی تی آنژیوگرافی به خوبی در حال طی شدن است.
وی همچنین از تدارک مقدمات لازم برای نصب مخزن اکسیژن مایع در این بیمارستان خبر داد.

دکتر مهدی ابناء، رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این جلسه اظهار داشت: از فرصت پایان سال برای تداوم روند اجرای پروژه های سطح بندی استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ساخت بنای جدید پلی کلینیک این بیمارستان، حلقه های توسعه را در این مرکز به هم وصل می نماید.
دکتر ابناء همچنین از ساخت یک فضای 330 متری با مشارکت خیرین سیرجان خبر داد و افزود: از این فضابعنوان درمانگاه موقت استفاده می شود تا طرح های عمرانی بهتر اجرا شوند.
دکتر منصور هاشمی، رئیس بیمارستان امام علی (ع) زرند نیز در این جلسه اظهار داشت: بیمارستان زرند موفق به کسب رتبه یک در ارزیابی اعتبار بخشی شده است.
وی همچنین بر تداوم اجرای طرح های عمرانی و سطح بندی خدمات و موفقیت در مدیریت بهینه مصرف آب در این بیمارستان سخن گفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران