پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451052 تاریخ : 1397/12/18-16:18:26
,17,
روابط عمومی ها باید آمار و اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار دهند / روابط عمومی ها نقش کلیدی در تحلیل محتوا دارند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی:

روابط عمومی ها باید آمار و اطلاعات صحیح در اختیار مخاطبان قرار دهند / روابط عمومی ها نقش کلیدی در تحلیل محتوا دارند

انواری با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در ارائه آمار و اطلاعات صحیح، گفت: اگر روابط عمومی ها، اطلاع رسانی اثربخش و به موقعی داشته باشند و آمار و اطلاعات را به درستی به رسانه ها منتقل کنند، مشکلاتی همچون تحلیل نادرست از سوی رسانه ها که ناشی از اطلاعات غلط و ناقص است و در نتیجه بحران، پیش نمی آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، انواری در نشست مدیران روابط عمومی های سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نقش کلیدی در تحلیل محتوا دارند، گفت: جایگاه روابط عمومی در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها باید در طراز بالا باشد و در بیان دستاوردها و عملکردها به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

او افزود: اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های سازمان های استانی ضرورت دارد و روابط عمومی ها باید تمام جلسات مرتبط با صنعت، معدن و تجارت مانند ستاد تنظیم بازار، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و... را که در استان ها برگزار می شود، پوشش دهند.

او با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی استفاده کرد، گفت: شبکه گسترده ای در استان ها وجود دارد که باید اطلاعات و آمار موجود در وزارتخانه از طریق این شبکه در اختیار چندین میلیون مخاطب قرار گیرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت باید تاکید بر اینکه نباید از نقد هراسی داشته باشیم، افزود: دولت و به تبع آن وزارت صنعت، معدن و تجارت نیازمند نقد واقعی است و به همین دلیل نباید توجه خود را به انتشار مطالب یکسویه از سازمان معطوف کنیم، بلکه ضرورت دارد پذیرای محتوای واقعی و حتی منتقدانه باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 363
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران