پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445003 تاریخ : 1397/10/15-16:53:34
,10028,22,
رشد 23درصدی بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان

رشد 23درصدی بیماران خاص تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان با اشاره به آمار بیماران خاص و حمایتی تحت پوشش سازمان در این استان گفت: آمار بیماران خاص و حمایتی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان زنجان نسبت به سال قبل رشد 23درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی مجموع بیماران خاص و حمایتی تحت پوشش این سازمان را 1500 نفر اعلام کرد و گفت: 100درصد هزینه داروهای بیماران پیوند کلیه را سازمان تامین اجتماعی می پردازد.

وی به عناوین بیماران خاص و حمایتی پرداخت و تصریح کرد: بیماران خاص شامل؛ دیالیز، تالاسمی و هموفیلی و بیماران حمایتی نیز شامل بیماران MS، شیمی درمانی و پیوند کلیه هستند که تا پایان مهر ماه سالجاری، بیش از 5277 مورد اقلام درخواستی با هزینه ای بالغ بر 57 میلیارد و 359 میلیون ریال به این بیماران پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان همچنین به گستره چترحمایتی سازمان از قبل از تولد تا بعد از مرگ اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی 90درصد هزینه داروهای مربوط به بیماران MS و شیمی درمانی را تقبل نموده و پرداخت می کند.
دکتر محمدی تعداد بیماران خاص تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان زنجان را 321 نفر و بیماران حمایتی را 1176 نفر اعلام کرد و گفت: فرانشیز بیماران خاص بصورت رایگان در دریافت خدمات درمانی بر اساس تعرفه دولتی بوده و مابه التفاوت تعرفه دولتی و خصوصی به عهده بیمه شدگان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران