پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450203 تاریخ : 1397/12/09-12:49:07
,11,
راه اندازی پیشخوان فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد:

راه اندازی پیشخوان فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از مناسب سازی محیط بندر شهید حقانی و راه اندازی کانتر ویژه فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی ویژه اقشار خاص در بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا محمدحسینی افزود: از ابتدای راه اندازی ساختمان پایانه مسافری دریایی شهید حقانی، نیازسنجی به منظور ارایه خدمات ویژه به مسافران دارای شرایط خاص به ویژه جانبازان، معلولان و شهروندان کم‌توان و ناتوان همچون سالمندان، در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اصلی نیز در این رابطه به مرحله اجرا درآمد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تاکید کرد: آماده‌سازی محیط برای استفاده افراد کم توان جسمی و معلولان یکی از موضوعات مهم در پایانه های مسافری محسوب می شود. این موضوع در راستای رعایت تساوی حقوق شهروندی افراد مورد توجه قرار گرفته است تا افراد عادی بتوانند از امکانات این محیط ها استفاده کنند و در جامعه حضور موثر داشته باشند.
وی ایجاد کانتر فروش بلیت الکترونیک سفرهای دریایی ویژه معلولان در بندر شهید حقانی را یکی دیگر از خدمات ارایه شده به این اقشار عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این، دستورالعمل جدیدی برای شناورهای تندرو تهیه شده است که بر اساس آن شناورها باید نسبت به اختصاص یک صندلی ویژه معلولین اقدام کرده و یا یک مکان مناسب برای جانمایی صندلی آنها در نظر بگیرند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: سیاست این مجموعه در کنار جامه عمل پوشاندن به اهداف مشخص شده در چشم انداز توسعه بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور، دستیابی به جایگاه برتر در ارائه خدمات مسافری همانند کشورهای توسعه یافته است؛ بر همین اساس، ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب از سوی مردم می‌تواند این بندر را در مسیر دست یافتن به شرایط مطلوب و ارایه خدمات مورد انتظار کمک کند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران