پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 462927 تاریخ : 1398/01/28-12:29:18
,15,4,
راه اندازی بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل برقی در پست استرالیا

راه اندازی بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل برقی در پست استرالیا

پست استرالیا امسال با افزودن یکهزار موتور برقی به ناوگان حمل و نقل خود، صاحب بزرگ ترین ناوگان الکتریکی دنیا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، استرالیا از سال 2017 استفاده از موتورهای سه چرخه برقی (eDVs) را به دلیل قابلیت اطمینان بیشتر، کارایی بهتر و مقرون به صرفه بودن، وارد سیستم حمل و نقل پستی خود کرد.

اداره پست این کشور طی سه سال اخیر، با رشد سالانه 10 درصد ترافیک امانات پستی مواجه بوده است، به همین جهت الکتریکی شدن ناوگان حمل و نقل در هر سه بخش شبکه پستی، مشتریان و محیط زیست؛ ثمرات قابل توجهی به همراه دارد.

موتورهای برقی این امکان را برای موزعین فراهم می کنند تا ضمن توزیع امانات بیشتر، مرسولات صندوق هاق پستی سطح شهرها را نیز جمع آوری و آن را به دست گیرنده ها برسانند.

افزایش ایمنی موتور سوار و کم شدن حوادث جاده ای، سهولت دید در جاده، کاهش آلاینده های کربنی تا 25 درصد تا سال 2020 و  حفاظت بیشتر از محیط زیست، از دیگر مزیت های استفاده از موتورسیکلت های برقی در مقایسه با موتور سیکلت های نسل قبل تر، در شبکه پستی استرالیاست.

علاوه بر این، پست استرالیا در نظر دارد طی سه سال آینده، چهار هزار دوچرخه پایی برقی را نیز وارد شبکه حمل و نقل خود کند تا تعداد ناوگان الکتریکی خود را به پنج هزار و 980 دستگاه برساند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران