پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445210 تاریخ : 1397/10/17-13:23:39
,10028,
دوره آموزشی مدیریت پروژه و کاربرد سیستمEPM برگزار شد

با حضور کارشناسان اقتصاد بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی؛

دوره آموزشی مدیریت پروژه و کاربرد سیستمEPM برگزار شد

دوره آموزشی دو روزه مدیریت پروژه و کاربرد سیستم EPM با هدف ارتقا توانمندی همکاران کارشناسان ارشد اقتصاد بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در محل ستاد این سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دوره آموزشی، کارشناسان ارشد اقتصاد بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی استانهای تهران، البرز، قزوین، قم، زنجان، سمنان، مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان و همدان و مدیر کل و کارشناسان دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی این سازمان حضور داشتند.

با توجه به بیش از 5 سال از اجرای برنامه های عملیاتی و پی گیری سرپرست سازمان تامین اجتماعی مبنی بر ارزیابی برنامه های عملیاتی در جهت بهبود، توسعه و اثربخشی برنامه های عملیاتی، دوره آموزشی مدیریت پروژه و کاربرد سیستمEPM برگزار شد.
 مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در این دوره آموزشی به تبیین نظام برنامه ریزی این سازمان پرداخت و تمرکز بر فاز کنترل و پایش برنامه های عملیاتی را مورد تاکید قرار داد.

دکتر حسین امیری گنجه گفت: در سال 93 برای اولین بار ارتباط بین برنامه و بودجه در سازمان تامین اجتماعی اتفاق افتاد و این موضوع در سطح سازمانهای کشور نادر است و لزوم کنترل و پایش این نظام شرط بقا و بالندگی آن است.

وی با اشاره به تعامل کاشناسان صف و ستاد تاکید کرد: در جهت کنترل و پایش برنامه های عملیاتی در صدد توسعه زیر ساختها هستیم و شاخص های ارزیابی مناسب جهت سنجش اثر بخشی در دست تهیه است. 
 گفتنی است،دکتر هاشم اسدی دوره آموزشی مذکور را بر اساس استاندارد PMBOK با تمرکز بر مدیریت زمان و هزینه ارائه داد. در این دوره دو روزه مباحثی در زمینه دانش مدیریت پروژه، کاربرد ماکرو سافت پروجکت، سامانه کنترل و پایش EPM و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط ارائه می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 457
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران