پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410960 تاریخ : 1397/08/14-17:01:09
,17,21,
دور زدن تحریم ها با تقویت بخش خصوصی

انارکی محمدی مطرح کرد:

دور زدن تحریم ها با تقویت بخش خصوصی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خروج از برجام،انزوای آمریکا را کلید زد،گفت: عقب نشینی آمریکا از صفر کردن صادرات نفت ایران، بیانگر شکست آمریکا و پیروزی اراده ملت سرافراز ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احمد انارکی محمدی گفت:به علت فضای روانی ایجاد شده از ماه های گذشته فشار واقعی تحریم ها بیش از پیش تخلیه شده و از این به بعد حداقل ثبات نسبی به اقتصاد کشور باز می گردد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:خروج از برجام،انزوای آمریکا را کلید زد و عقب نشینی از صفر کردن صادرات نفت ایران، بیانگر شکست آمریکا و پیروزی اراده ملت سرافراز ایران اسلامی است.

با فرصت سازی از تحریم ها پیشرفت های خوبی کسب شده است?   

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تحریم ها در طول دهه های گذشته ایران اسلامی را مقاوم کرده است و در برخی بخش ها ازجمله نظامی ،هسته ای ، نانو ،صنعت نفت و ...با فرصت سازی از تحریم ها پیشرفت های خوبی کسب شده است .

انارکی محمدی تصریح کرد:تحریم دلاری کشورمان باعث شده است که بسیاری از کشورها از جمله روسیه ، چین و ... ذخایر دلاری خود  را با طلا تعویض کنند و این زنگ خطری برای اقتصاد آمریکا ست که چند تریلیون دلار بدهی دارد.

وی گفت:ادامه اتکا آمریکا به خوی استکباری، رسوایی آمریکا را در پی داشته است و گاه در رای گیری های سازمان ملل ،تعداد طرف داران آمریکا از انگشتان دست تجاوز نمی کند.شکست تحریم نفتی و افزایش قیمت نفت،کاهش صادرات نفت را جبران می کند و درآمدهای نفتی مورد نیاز را تامین خواهد کرد . 

حمایت از تولید و افزایش صادرات غیرنفتی مطابق با سیاست های اقتصاد مقاومتی?

انارکی محمدی تصریح کرد:حمایت از تولید و افزایش صادرات غیرنفتی مطابق با سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند سطح آسیب پذیری اقتصاد کشور را کاهش داده و تهدید را به فرصت تبدیل کند. توجه به بخش خصوصی و استفاده از توان این بخش،ضمن کمک در دورزدن تحریم ها،افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد اشتغال را به ارمغان می آورد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:جنگ اقتصادی و تروریسم اقتصادی حربه چندین ساله استکبار است اما با مقاومت بی نظیر، این نیرنگ ها بی اثر شده است و این نوید بخش پیروزی حق بر باطل خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران