پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582682 تاریخ : 1400/03/27-11:11:57
,16,
دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی و مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت اتاق ایران از فعالان اقتصادی و مردم برای شرکت در انتخابات

اتاق ایران در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با صدور اطلاعیه ای از همه فعالان اقتصادی و اقشار مردم برای شرکت در این انتخابات و دیگر انتخابات پیشرو دعوت کرد.

به گزارش بانک و صنعت ، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور اطلاعیه ای از همه فعالان اقتصادی و اقشار مردم دعوت کرد تا در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و دیگر انتخابات پیش رو شرکت کنند.

متن اطلاعیه اتاق ایران به شرح زیر است:

عبور از شرایط دشوار جنگ اقتصادی و فشارهای بین المللی نیاز به یک حرکت همگانی و بزرگ دارد. هر یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین کاندیداهای سایر انتخابات که افتخار برگزیده شدن از جانب مردم عزیز ایران را پیدا کنند، برای رفع مسائل و مشکلات و حرکت در مسیر توسعه، نیاز به پشتوانه بزرگ مردمی دارند.

از همین رو امید است که نقش خود را کوچک نشمارید و با حضور گسترده هم وطنان عزیز در پای صندوق های رأی زمینه را برای عبور از مشکلات داخلی و بین المللی و همچنین حرکت در مسیر توسعه همه جانبه ایران بزرگ، فراهم آورید.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از این طریق از فعالان اقتصادی و سایر اقشار مردم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حضور در این دوره انتخابات خصوصاً انتخاب ریاست جمهوری سیزدهم دعوت به عمل می آورد و امیدوار است با پایان بخشی به تحریم های اقتصادی، شرایط برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران فراهم آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران