پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452256 تاریخ : 1398/01/14-14:55:32
,5,
دستگاه‌های حفاری مستقر در غرب کارون عملیاتی هستند

یک مقام مسئول اعلام کرد:

دستگاه‌های حفاری مستقر در غرب کارون عملیاتی هستند

با وجود شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در نتیجه بارندگی‌های سیل‌آسای چند روز اخیر، همه دستگاه‌های حفاری مستقر در غرب کارون و دیگر مناطق خوزستان بی وقفه در مدار عملیات قرار دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل خمیس تصریح کرد: با توجه به اعلام وقوع سیل احتمالی و افزایش دبی آب رودخانه‌ها از سوی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان، تمهیداتی برای پیشگیری از وقفه در کار دستگاه‌های حفاری به عمل آمد.

وی اظهار داشت: در این ارتباط پمپ‌های رودخانه‌ای که آب مورد نیاز دکل‌های حفاری در مناطق عملیاتی اهواز و خلف آباد را پمپاژ می‌کنند، از کنار رودخانه‌ها جمع آوری شد.

سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران، در عملیات حفاری درباره دستگاه‌های حفاری 28 و 37 فتح در میدان نفتی آزادگان جنوبی گفت: در این موقعیت نیز وضع آب مرتب پایش شده و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

آل خمیس افزود: در همین حال فعالیت دستگاه‌های حفاری 56 و 57 فتح که در موقعیت تنگ بیجار در استان ایلام استقرار دارند، به لحاظ شرایط جوی متوقف شده است.

وی تصریح کرد: با مساعد شدن وضع آب و هوا این دستگاه‌ها بی‌درنگ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و در چرخه عملیات قرار می‌گیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران