پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507129 تاریخ : 1398/11/06-17:55:04
,15,
درب قدیمی موزه ارتباطات به روی مردم باز شد / امکان رصد موزه ارتباطات از برج میلاد مهیا است

بعد از 12 سال؛

درب قدیمی موزه ارتباطات به روی مردم باز شد / امکان رصد موزه ارتباطات از برج میلاد مهیا است

با پیگیری مسوولان موزه ارتباطات و بازگشایی درب اصلی و قدیمی این موزه، تردد مردم برای بازدید از موزه ارتباطات تسهیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اقدامات انجام شده بعد از 12 سال درب اصلی و قدیمی موزه ارتباطات به روی مردم گشوده شد و با بازگشایی این درب تردد مردم برای بازدید از موزه ارتباطات به خصوص در روزهای پنج شنبه و جمعه تسهیل می شود.
همچنین، همزمان با دهه فجر امسال و از 12 تا 22 بهمن ماه امکان رصد موزه ارتباطات از برج میلاد فرآهم شد.
بر اساس همین گزارش، نمایشگاهی نیز از 40 سال تمبر انقلاب و اشیا پستی به همراه عکس در برج میلاد برپا می شود و علاقمندان می توانند همزمان با رصد موزه ارتباطات، از نمایشگاه این موزه نیز بازدید کنند.
 موزه ارتباطات که قبل از این موزه پست و مخابرات نامیده می شد، در بهمن ماه 1369 به نام موزه پست شروع به کار کرد. این موزه در یکی از قدیمی‌ترین و شکیل‌ترین عمارت‌های دولتی با دو طبقه بنا متشکل از سالن‌ها و غرفه‌های متعدد تاسیس شده و مکانی مناسب برای بازدید مشتاقان دیدار آثار تاریخی و کهن است‌.
در این موزه آثار گوناگونی از پیشینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور نمایش داده شده‌است و مسیر پیشرفت ابزارهای ارتباطاتی در بستر تاریخ را نشان می‌دهد.
در موزه ارتباطات ابزارها و اشیا پستی و تلگرافی از گذشته تاکنون گردآوری و نگهداری می‌شود.
علاقمندان برای بازدید از این موزه می توانند همه روزه از ساعت 8.30 تا 17.30 به محل این موزه در خیابان امام خمینی(ره) مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران