پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494818 تاریخ : 1398/09/16-17:46:40
,2,
دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند

حسین زاده:

دانشجویان و دانش آموختگان منشاء تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که این بانک یک سازمان مبتنی بر علم و دانش است، گفت: دانشجویان و دانش آموختگان نظام دانشگاهی همواره منشا تحولات عظیم در بانک ملی ایران بوده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده که امروز به مناسبت فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو در جمع منتخبی از دانشجویان این بانک حضور یافته بود، با بیان این که بسیاری از طرح های نوین اجرا شده در این بانک را دانشجویان عملیاتی کرده اند؛ خاطرنشان کرد: بانک همواره از دانش افزایی کارکنان حمایت می کند و در این راه از هیچ همکاری مادی و معنوی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به این که دانش در کنار حرفه آموزی و پیاده کردن آموخته ها در عرصه عمل می تواند هر سازمانی از جمله بانک ملی ایران را به سرعت ارتقا دهد؛ ادامه داد: تشکیل اتاق های فکر که مبتنی بر همکاری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی است، اقدامی است که می تواند بانک را بیش از پیش متحول کند.

دکتر حسین زاده به محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن 60 به عنوان خدماتی منحصر به فرد در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: این محصولات را دانش آموختگان نظام دانشگاهی متناسب با استانداردهای نوین جهانی طراحی کرده و در اختیار مشتریان بانک قرار داده اند.

به گفته وی، استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان و دانش آموختگان شاغل در بانک ملی ایران می تواند بسیاری از خواسته های این سازمان را برطرف کند، به طوری که نیازی به استفاده از خدمات برون سازمانی نباشد.

مدیرعامل بانک ملی ایران جمع شدن متخصصان علوم مختلف زیر سقف بانک ملی ایران را یک موهبت کم سابقه خواند و گفت: رویکرد مجموعه بانک به این پتانسیل بسیار مثبت است و امیدواریم در عرصه های عملیاتی و مدیریت بتوانیم بیش از پیش شاهد استفاده از این ظرفیت باشیم.

در این نشست که بیش از 60 نفر از کارکنان دانشجوی بانک ملی ایران حضور داشتند، مسائلی با محورهای استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی در خدمات بانک، آسان سازی خدمات، ارائه روش هایی برای افزایش بهره وری کارکنان، توسعه محصولات نوین، ایجاد انجمن پژوهشی، استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، راه اندازی یک نشریه علمی پژوهشی و ... از سوی دانشجویان مطرح شد.

جمعی از معاونین مدیرعامل و روسای ادارات کل حاضر در جلسه نیز به برخی سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

دانشجویان پس از پایان جلسه به صورت دسته جمعی در موزه بانک ملی ایران حضور یافته و از آن بازدید کردند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 397
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران