پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410611 تاریخ : 1397/08/09-15:33:59
,17,11,
خودداری دستگاه‌ها از واگذاری اراضی دولتی در بافت‌های فرسوده

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:

خودداری دستگاه‌ها از واگذاری اراضی دولتی در بافت‌های فرسوده

محمدزاده گفت: به جز شهرداری و وزارت راه و شهرسازی سایر دستگاه‌ها از واگذاری اراضی خود در بافت‌های فرسوده خودداری کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمد نادر محمدزاده مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه بسته های سرمایه گذاری جدیدی برای معرفی به توسعه گران تهیه کرده ایم درباره روند نوسازی بافت های فرسوده استان تهران اظهار کرد: در بازآفرینی شهری، شهرداری تهران کارهای بزرگی از جمله ارائه پروانه رایگان برای نوسازی بافت فرسوده انجام داده است.

وی ادامه داد: وقتی درباره نوسازی بافت فرسوده صحبت می کنیم یعنی درباره 4.5 میلیون نفر یا یک میلیون و 100 هزار خانوار صحبت می کنیم که این کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه نمی توانیم بازآفرینی تهران را جدا از شهرستان های آن بررسی کنیم افزود: ستاد ملی بازآفرینی کشور را با محوریت استان تهران با 2 بخش شهر تهران و شهرستان های تهران ایجاد و با شهرداری ها جلسات متعددی برگزار کردیم، اقدامات خوبی صورت گرفت، سهم جمعیتی و منابع مرتبط مالی را مورد بررسی قرار دادیم.

محمدزاده گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور در حوزه بافت فرسوده فعالیت ویژه ای از جمله معرفی اراضی برای ساخت و ساز به توسعه گران را در نظر گرفته، اقدامات زیادی در این رابطه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به جز وزارت راه و شهرسازی و شهرداری هنوز نتوانستیم اراضی از سایر نهادها دریافت کنیم این اراضی برای 20 هزار واحد مسکونی در استان تهران است که از این میزان 7 هزار واحد آن برای شهر تهران است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران