پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433697 تاریخ : 1397/09/26-17:16:56
,10028,22,
خدمات سازمان تأمین اجتماعی در بستر تلفن همراه در دسترس عموم است

مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

خدمات سازمان تأمین اجتماعی در بستر تلفن همراه در دسترس عموم است

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور معاون و کارشناسان توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به کسب رتبه دوم اداره کل تأمین اجتماعی استان در جشنواره شهید رجایی سال 96، جلب رضایتمندی مخاطبین سازمان را از مهمترین اولویت های خدمت رسانی در سازمان دانست و اذعان داشت: در این راستا ضمن استقرار میز خدمت و طرح ساختار نوین ارائه خدمات در واحدهای تابعه، توسعه خدمات الکترونیک در جهت تسهیل و روانسازی امور پیش بینی و عملیاتی شده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، شفافیت در امور و قانون گرایی را از الزامات ارائه خدمات به جامعه ذینفعان عنوان داشت و افزود: برای بهره مندی مخاطبین در طیف های مختلف، در ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی بستری از نوبت دهی غیرحضوری تا ارائه لیست حق بیمه پیش بینی شده است.
سمساری، درخواست غیرحضوری تمدید و تعویض دفترچه درمانی، پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص، مشاهده سوابق بیمه شدگان، صدور احکام و فیش حقوقی بازنشستگان و... را از دیگر خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم در بستر تلفن همراه از طریق نرم افزار "تأمین من" و نیز سامانه #142* پیش بینی شده و در دسترس عموم قرار دارد، که لازم است فرهنگ سازی برای استفاده حداکثری شهروندان از این خدمات صورت گیرد تا موجبات کاهش تردد و مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی و صرفه جویی در وقت و هزینه مراجعین را فراهم آورد.
حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه صحت و دقت آمارهای ثبتی و گزارشات اجتماعی از مهمترین چالشهای پیش روی نظام اداری کشور محسوب می شود، مدیریت مبتنی بر ارقام و اطلاعات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: تحلیل نقاط ضعف و قوت و مدیریت برتری، از الزامات تدوین و تبیین الگوهای برتری است و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کنار مدیران استانی برای این مهم گام برمی دارند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، با قدردانی از اقدامات و مطالعات سازمان تأمین اجتماعی در جهت شفاف سازی و تحلیل رضایت مخاطبین، عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در استقرار میزخدمت را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: نهادینه کردن اقدامات صورت گرفته در بین کارکنان و مخاطبین، گام بعدی است که بایستی مورد توجه همکاران تأمین اجتماعی استان قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران