پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463463 تاریخ : 1398/02/08-16:19:28
,10025,
حضور بیمه البرز در دوازدهین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

حضور بیمه البرز در دوازدهین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

شرکت بیمه البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، کارشناسان رشته های مختلف بیمه ای این شرکت در روزهای برگزاری این نمایشگاه با حضور در غرفه بیمه البرز به معرفی خدمات بیمه ای به بازدیدکنندگان از دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه پرداختند.

این گزارش حاکی است، در روز اول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس،‌ بانک و بیمه،‌ سید رسول تاجدار،‌ مدیر عامل و احمد صفرزاده،‌ معاون فنی بیمه البرز از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.
همچنین در غرفه بیمه البرز به مناسبت شصتمین سال فعالیت این شرکت، نمایشگاه عکسی از آغاز فعالیت این شرکت در سال 1338 تا کنون، برپا شد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
بنا بر این گزارش، تعدادی از مدیران شرکت بیمه البرز در روزهای برگزاری نمایشگاه مذکور، در غرفه این شرکت حضور یافته و به پرسش‌های بازدیدکنندگان پاسخ دادند. 

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان غرفه بیمه البرز که درخواست خرید بیمه آتش سوزی داشتند از تخفیف ویژه بیمه‌ آتش سوزی با پوشش سیل و زلزله بیمه البرز بهره‌مند شدند. 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران