پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421677 تاریخ : 1397/08/27-16:50:36
,17,11,
حجم عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی به مرز 1،2 میلیون TEU رسید

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد:

حجم عملیات کانتینری در بندر شهید رجایی به مرز 1،2 میلیون TEU رسید

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طی هفت ماه سال جاری تعداد کانتینرهای جابجا شده در بندر شهید رجایی به عنوان اصلی ترین بندر کانتینری ایران به مرز یک میلیون و 200 هزار TEU رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، اله مراد عفیفی پور درباره عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی از ابتدای سال97 تا آبان ماه جاری، اظهار داشت: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و 188 هزار و 108 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از مجموع 883 هزار و 982 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، عملیات جابجایی 220 هزار و523 TEU محموله ترانزیتی به انجام رسید.
 
عفیفی پور گفت: حجمی بالغ بر 146 هزار و 367 TEU از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.
وی خاطرنشان کرد: طی دوره زمانی هفت ماهه، 218 هزار و 762 TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و 258 هزار و 145 TEU کانتینر وارداتی جابجا شد. 
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به بهره مندی بندر شهید رجایی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، گفت: بندر شهید رجایی هم اکنون با ظرفیت سالیانه حدود شش میلیون TEU به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که جابجایی بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری درسطح کشور را بر عهده دارد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 470
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران