پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507302 تاریخ : 1398/11/12-09:18:58
,17,4,
حتی اگر کرونا به اقتصاد چین آسیب بزند، تعرفه‌ها پابرجا می‌ماند

مشاور تجاری کاخ سفید:

حتی اگر کرونا به اقتصاد چین آسیب بزند، تعرفه‌ها پابرجا می‌ماند

پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید، گفت حتی اگر ویروس کرونا به رشد اقتصادی چین آسیب بزند، واشنگتن تعرفه‌های خود را لغو نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید، گفت حتی اگر ویروس کرونا به رشد اقتصادی چین آسیب بزند، واشنگتن تعرفه‌های خود را لغو نخواهد کرد.

ناوارو اضافه کرد: دلیل وضع تعرفه‌ها این است که پکن به طور گسترده‌ای درگیر اقدامات ناعادلانه تجاری است و با استفاده از سوبسیدهایی که به شرکت‌های دولتی پرداخت می‌کند، رقیبان آمریکایی خود را از دور خارج می‌کند. همچنین این تعرفه‌ها برای این است که چین برای فاز دوم توافق تجاری به پای میز مذاکره برگردد.

این در حالی است که نگرانی از اینکه ویروس کرونا به رشد اقتصادی چین آسیب برساند در حال افزایش است. تعداد مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا به بیش از 200 نفر رسیده و تعداد مبتلایان هم از 10 هزار نفر بیشتر شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران