پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467101 تاریخ : 1398/04/07-14:16:24
,7,
حباب 340 هزار تومانی سکه

حباب 340 هزار تومانی سکه

یک کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه کاهش ارزش ارز در بازار داخلی، حباب منفی برای طلای داخلی به همراه داشته است گفت: در هفته گذشته میزان تقاضا به شدت کاهش یافت و این موضوع تخلیه حباب سکه را رقم زد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا کشتی آرای در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار طلا و سکه گفت: طی یک هفته اخیر قیمت اونس جهانی در روز دوشنبه رشد قابل توجهی داشت و با افزایش 30 دلاری به 1437 دلار رسید.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: اما این رشد قیمت اونس جهانی پایدار نبود و ارزش اونس طی هفته به محدوده 1405 تا 1410 دلار رسید.

وی بیان کرد: قیمت طلا و سکه در این مدت با توجه به کاهش قیمت دلار در بازار داخلی روند نزولی به خود گرفته و این موضوع با کاهش سطح تقاضا همراه بود.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: افت سطح تقاضا طی هفته گذشته به حدی بود که میزان عرضه بیش از تقاضا بود و این موضوع تخلیه حباب سکه را به دنبال داشت.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: نکته قابل توجه در هفته گذشته آن بود که قیمت طلا با حباب منفی همراه بود و به نسبت نرخ جهانی رشد نداشت.

وی با اشاره به حباب 340 هزار تومانی سکه گفت: کاهش حباب سکه در هفته آینده ادامه خواهد داشت و این در حالی است که سکه‌های ثبت نامی بانک مرکزی در حال تزریق به بازار است.

کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 4 میلیون و 410 هزار، تمام طرح جدید 4 میلیون و 620 هزار، نیم سکه 2 میلیون 370 هزار، ربع سکه 1 میلیون و 570 هزار، سکه یک گرمی 1 میلیون و 10 هزار، هر مثقال طلای خام 17 عیار 1 میلیون و 889 هزار و هر گرم طلای خام 18 عیار 436 هزار تومان ارزش گذاری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران